//

KingSIM bestellen in Belgie/Nederland voor 30 EUR

KingSIM bestellen in Belgie/Nederland voor 30 EUR discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door oll Jongens ik heb de kingsim van Churchill ontvangen. Uiteindelijk dus toch gelukt. Churchill bedankt voor uiteindelijke levering en in het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #641  
Oud 24-01-08, 11:19
churchill churchill is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oll Bekijk bericht
Jongens ik heb de kingsim van Churchill ontvangen. Uiteindelijk dus toch gelukt. Churchill bedankt voor uiteindelijke levering en in het vervolg misschien iets meer communiceren, zodat mensen gerust blijven.
Ik weet het ook het is mijn schuld, maar mijn probleem was dat ik het zo goedkoop op mijn site had gezet dat het moeilijk werd een 2de lading te vinden voor het zelfde geld... want mr kingsim.com is volgens mij een oplichter en ik kan fluiten naar mijn geld van hem.

Maar jullie hebben de chips nu echt op zijn goedkoopst dat mag ook gezegd worden. want ik heb alle verborgen kosten niet in de prijs berekent zoals verzendkosten paypal kosten verpakking enzovoorts.

maar ben blij dat je hem hebt
__________________
Bestel de KingSim Chip om je Iphone te unlocken zelfs the OTB 1.1.2 op kingsimchip.nl
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #642  
Oud 24-01-08, 12:26
kingster kingster is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Almere
Berichten: 142
Standaard

@ easyisim: Ik ga vanavond je tip uitprobere. Maakt het nog wat uit of ik die jailbreak doe met versie 4.6 van iTunes? Naar 4.5 downgraden lukt me namelijk niet...
  #643  
Oud 24-01-08, 13:33
oll oll is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 87
Standaard

RobinL, kaartje werkt perfect met perfect bereik, nogmaals bedankt!
  #644  
Oud 24-01-08, 15:39
D.J D.J is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 7
Standaard

Hallo RobinL,

Zou u zo spoedig mogelijk kunnen reageren op mijn verzonden e-mails?

Met vriendelijke groet,

D.J.
  #645  
Oud 24-01-08, 17:39
Spooky Spooky is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 183
Standaard

Omdat ik mijn sim nog steeds niet binnen heb, heb ik dus e-mails gestuurd en gestuurd, ze zeggen dat ik niet betaald heb, ik heb na bevestiging van bestelling gelijk via PayPal betaald, ik heb hier bewijs van.

Nu krijg ik pas na 24 uur een e-mail terug met de volgende tekst
"Beste,

Er is iet mis gelopen,
De stock is op en het bedrijf is overgelaten aan easyisim@gmail.com
We zullen uw betaling doormaken aan de nieuwe eigenaar en deze zal het
verder afhandelen.

Alvast bedankt,
MVG
Bert
"

Bedankt waarvoor ????
  #646  
Oud 24-01-08, 19:36
RobinL RobinL is offline
• iOS 1.1.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 81
Standaard

Beste

eerder deze week hadden wij op het forum gevraagd wanneer mensen nog geen betalingsvestiging ontvangen hadden, ons zo snel mogelijk te contacteren. Daarna haddenwij zoveel aanvragen gekregen en alles nog dubbel bekeken. Wij weten niet hoe dit gekomen is. Het is niet dat wij dit met opzet doen. Zoals we tegen alle klanten zeggen. Indien u niet akkoord bent mag u altijd uw geld terugvragen. Dit is inderdaad een fout van ons. Maar gelieve ons daarvoor niet op dit forum door het slijk te halen.

mvg
RobinL
  #647  
Oud 24-01-08, 19:43
Spooky Spooky is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 183
Standaard

Jullie hebben niemand nodig om je door het slijk te halen, ik heb bevestiging van paypal dat ik betaald heb, dat jullie administratie niet klopt of conflicten hebt met andere leveranciers of wie dan ook kun je niet weerleggen bij mensen die besteld hebben, in dit bericht hier boven spreek je de eerste keer over geld terug geven, ik heb nog nergens in geen enkele e-mail of bericht hier een excuses gezien of gelezen, ik heb bestelling 29, ik mag ervan uit gaan dat als je die dingen binnen krijgt dan bij 1 begint en dan doorgaat naar 100 of hoeveel je er dan ook hebt, en niet direct iemand overslaat , waarvan jullie denken dat die niet betaald heeft, ik vind dit zeer klantonvriendleijk en ik ga ervan uit dat jullie alles in het werk zetten om mij zo snel mogelijk (ZONDER EXTRA BIJ BETALING) een sim te leveren en ik geef jullie daarvan NU 1 week voor na deze week neem ik contact op met paypal.
Ik hoop dat dit duidelijk mag zijn, want zo ga je niet met klanten om.

Leo

OK, OK, OK misschien iets te hard van stapel gegaan, maar ik heb dan daar eigenljk wel goede reden voor, nergens een excuses of een oplossing, als ik geen e-mails had gestuurd dan had ik waarschijnlijk nog niets geweten. Het is niet mijn bedoeling om iemand zwart te maken, maar ik heb wel 35€ gedokt waar ik NOG niets voor ontvangen heb, en daar gaat het bij mij om.

Laatst gewijzigd door Spooky; 24-01-08 om 19:55.
  #648  
Oud 24-01-08, 19:50
djgns djgns is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 55
Standaard

Rustig toch, waarom direct zo agressief?

Ik heb ook al zaken gedaan met Robin en dit ging echt vlot. Een mens kan toch wel eens iets over het hoofd zien. Hij heeft hier ook zijn verontschuldigingen aangeboden en op zijn minst mag je die toch aanvaarden ipv direct in de aanval te gaan.

Ik zeg dit ook in alle vriendelijkheid. Ik merk gewoon dat de laatste dagen het hier nogal zwaar kan aan toegaan. Net als bij Churchill, alhoewel hij daar wel zwaar in de fout gaat. Maar dit is toch iets kleiners e. OK, dit zou niet mogen gebeuren, maar maak er gewoon geen drama van. Robin communiceert wel en zegt dat hij dit in orde zal brengen. Geef hem hier de tijd voor.

Grtz PJ
  #649  
Oud 24-01-08, 20:45
fatlobster's schermafbeelding
fatlobster fatlobster is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 27
Standaard

Hoi Churchill, ik heb de xSIMs ontvangen. Prima.

Blijkt dus dat ondanks alle leveringsproblemen van zowel RobinL en Churchill er geen enge spelletjes gespeelt worden op het Iphoneclub forum.

kingsimchip.nl blijkt dus ook een prima site te zijn.
  #650  
Oud 24-01-08, 21:03
Spooky Spooky is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 183
Standaard

Ik heb een e-mail ontvangen van klantendienst@easyisim.be zij hebben mijn bestelling doorgegeven aan nieuwe verkopers, en zegt dat zij woensdag sims binnen krijgen en dan op de dag zelf verzenden, zou dan uiterlijk vrijdag bij mij binnen kunnen zijn, ik wacht tot zaterdag.

Dus, wordt vervolgd.
  #651  
Oud 24-01-08, 21:23
easyisim easyisim is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 19
Exclamation Afhandelen bestelling EasyiSim

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spooky Bekijk bericht
Ik heb een e-mail ontvangen van klantendienst@easyisim.be zij hebben mijn bestelling doorgegeven aan nieuwe verkopers, en zegt dat zij woensdag sims binnen krijgen en dan op de dag zelf verzenden, zou dan uiterlijk vrijdag bij mij binnen kunnen zijn, ik wacht tot zaterdag.
Beste Spooky,

ik breek even in deze discussie in om verwarring te voorkomen. Inderdaad zijn wij nu druk bezig om de activiteiten van EasyiSim over te nemen. Dat heb je kunnen lezen in deze post.

Echter, om verwarring te voorkomen hebben we zojuist met de 'oude verkopers' afgesproken om het door jou betaalde bedrag terug te laten storten. Als het goed is heb je hierover reeds een e-mail van de RobinL ontvangen. Ondertussen zijn wij druk bezig om EasyiSims naar de Benelux te halen en uiteraard ben je welkom om je bestelling opnieuw te plaatsen bij ons. Dat kun je doen door ons even een e-mail te sturen.

We snappen dat dit allemaal wat omslachtig lijkt, maar helaas kan het niet anders. Graag kijken we samen met je naar een goede oplossing, ook al zijn wij als 'nieuwe verkopers' niet direct verantwoordelijk, we streven enkel tevreden klanten! Je zou dus kunnen zeggen dat we ons wel een beetje verantwoordelijk voelen. We zien graag je mail tegemoet.
  #652  
Oud 24-01-08, 21:28
snol34 snol34 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 39
Standaard

easysim ontvangen en werkt perfect!!!thx aan het team!
hoe kan je wel je contactpersonen die op je sim staan ook op je iphone zetten of moet je die er opnieuw trug inzetten want bij mij staan er geen meer in nu??
  #653  
Oud 24-01-08, 22:09
Stibou's schermafbeelding
Stibou Stibou is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Moeskroen (België)
Berichten: 330
Standaard

Simport!Werkt zeer goed!
  #654  
Oud 24-01-08, 22:12
snol34 snol34 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 39
Standaard

jama waar kan ik dat vinden ofzo of hoe werkt dat precies
graag wat uitleg
thx
  #655  
Oud 24-01-08, 22:49
Stibou's schermafbeelding
Stibou Stibou is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Moeskroen (België)
Berichten: 330
Standaard

Deze staat in installer,voeg de source rep.frenchiphone.com toe en dan staat hij in dat mapje,installeren en de rest wijst zich vanzelf uit!
  #656  
Oud 24-01-08, 22:54
snol34 snol34 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 39
Standaard

ja maar vertel eens waar hij precies staat in de installer. onder welk gedeelte.
en wat is dat allemaal van die rep.frenshiphone.com?
  #657  
Oud 24-01-08, 23:27
Ajacied007's schermafbeelding
Ajacied007 Ajacied007 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: -
Berichten: 98
Stuur een bericht via MSN naar Ajacied007
Standaard

Frenchiphone is een source die je moet toevoegen onder ht tabje sources in installer... Gewoon edit en dan add. Preciese link intikke en voila. Ff refreshen en dan staat er als het goed is een map frenchiphone onder tabje instal..

Easy
__________________
AFCA; No one like us, we don't care !
  #658  
Oud 25-01-08, 00:36
Stibou's schermafbeelding
Stibou Stibou is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Moeskroen (België)
Berichten: 330
Standaard

Merci Ajacied,wist helemaal niet dat ik zover moest gaan met m'n uitleg...
  #659  
Oud 25-01-08, 01:00
j_o_h_a_n_v j_o_h_a_n_v is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 2
Standaard

Beste RobinL

Ik heb een mail gekregen waarin bestelnr 188 aan mij werd toegekend. Ik heb daarop enkele vragen gesteld waarop ik geen antwoord heb gekregen. Dan de 40 euro overgeschreven (38 + 2 voor het verzenden). Is er nu een sim op komst of krijg ik mijn geld teruggestort zodat ik eventueel kan overgaan tot een bestelling bij de nieuwe verkopers?
  #660  
Oud 25-01-08, 01:30
RobinL RobinL is offline
• iOS 1.1.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 81
Standaard

@ Spooky : Hier z§ou ik nog even willen op antwoorden.

Je beweert dat je in deze thread niets hebt gelezen over terugbetalingen e.d. Ikzelf heb meerdere malen hier gepost (ik kan me nu zo al minstens 3 momenten voor de geest halen) dat als er mensen zijn waarvoor de leveringsduur te lang wordt deze gewoon een mailtje kunnen sturen en we terugbetalen. Ga dus niet vertellen dat je het nergens in deze thread terugvindt, want dat wil enkel zeggen dat je zelf de moeite niet genomen hebt om de thread door te lezen...

Voorts, is iedere klant, ook jij dus, telkens er iets noemenswaardig van vooruitgang gemaakt werd, hiervan op de hoogte gebracht. Hierin stond zeer duidelijk dat we er zelf ook last mee hebben dat de levering telkens werd uitgesteld, ¨¨¨´´®en hebben we een aantal keer oprecht onze excuses aangeboden.

Daarbovenop, heeft iedere klant bij zijn bestelling, uiteindelijk een brief gekregen waarin we nogmaals geprobeerd hebben om duidelijkheid te scheppen.

Verder hebben we, tussen het beantwoorden van tot 50 mails per dag, telkens geprobeerd om hier op vragen te antwoorden, en gepoogd alles wat er aan de hand was te posten.

Het is een feit dat we problemen gehad hebben, maar daarentegenover staat wel dat jij akkoord bent gegaan met de verkoopsovereenkomst, waarin duidelijk staat dat de levering nu eenmaal eens een probleem kan worden dat niet steeds in onze handen ligt. We hebben ook telkens de mensen de mogelijkheid geboden om gewoon hun centen terug te vragen, zonder dat we daar ook maar iets moeilijk over gedaan hebben.

Daarmee is de kous af, en ik steek verder in deze kwestie met jou geen energie meer.

Ik bedoel dit niet aanvallend, maar het moest me even van het hart.

ps.: johan, ik zal het morgen eens bekijken, en je op de hoogte stellen via mail.

Laatst gewijzigd door RobinL; 25-01-08 om 01:43.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Verhouding Nederland/België Peter Stel jezelf voor 100 15-04-11 16:28
Verkeersweergave Nederland/België cvosselt iPhone Apps 0 10-03-09 14:51
iPhone België/Nederland Turgon Archief 26 17-07-08 18:50
Dual Sim, België/Nederland Herre Koopinformatie België 1 29-04-08 07:33
EDGE in Nederland (Belgie) Jochem Internet in buitenland (roaming) 13 24-09-07 20:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:29.