//

KingSIM bestellen in Belgie/Nederland voor 30 EUR

KingSIM bestellen in Belgie/Nederland voor 30 EUR discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door lphone Vraagje: Kan je easyisim gewoon op 1.1.3 laten draaien?! We hebben nu twee toestellen getest, zowel een US als een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #681  
Oud 28-01-08, 12:57
easyisim easyisim is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 19
Post EasyiSim en 1.1.3

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lphone Bekijk bericht
Vraagje:
Kan je easyisim gewoon op 1.1.3 laten draaien?!
We hebben nu twee toestellen getest, zowel een US als een UK, beide draaiend op 1.1.3 waar de EasyiSim werkt! Dit is nog geen garantie, maar wel erg goed nieuws!

Let op: dit zijn upgrades en niet OTB 1.1.3 toestellen, die werken vooralsnog NIET! Ook wanneer je per ongeluk de baseband update naar 04.03.13 werkt de EasyiSim vooralsnog niet.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bas van Hout Bekijk bericht
Ik heb net een card besteld bij EasyiSim maar was totaal vergeten dat ik volgende maand van telecomprovider switch. Is dit een probleem? Ik heb namelijk begrepen dat je bij bijvoorbeeld anysim niet zo maar een andere kaart erop kan zetten.
Dat zou geen probleem moeten zijn. Van je nieuwe provider ontvang je een nieuwe sim. Kwestie van een knipje erin en EasyiSim even opnieuw aanbrengen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #682  
Oud 29-01-08, 11:31
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Modbreak:
verder ontopic graag!

  #683  
Oud 29-01-08, 21:57
Ajacied007's schermafbeelding
Ajacied007 Ajacied007 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: -
Berichten: 98
Stuur een bericht via MSN naar Ajacied007
Standaard

vandaag mailtje gehad dat ze ze eind volgende week gaan opsturen, fijn dat ze je ff op de hoogte houden i.t.t. andere sites !
__________________
AFCA; No one like us, we don't care !
  #684  
Oud 30-01-08, 10:26
pieter22 pieter22 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 1
Standaard

Ik ben echt ontzettend verbaasd dat mensen hier spreken over een goede klantenservice!! Ik heb 16 januari besteld bij het voormalige Kingsim.nl... Nog STEEDS niets ontvangen en al gedurende 2dagen niets van easyisim vernomen na verzending van men mail! chapeau jongens...
  #685  
Oud 30-01-08, 10:31
easyisim easyisim is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 19
Unhappy Contact met EasyiSim

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pieter22 Bekijk bericht
Ik ben echt ontzettend verbaasd dat mensen hier spreken over een goede klantenservice!! Ik heb 16 januari besteld bij het voormalige Kingsim.nl... Nog STEEDS niets ontvangen en al gedurende 2dagen niets van easyisim vernomen na verzending van men mail! chapeau jongens...
Pieter, zou je even contact met ons op kunnen nemen? Wij zijn dan wel niet degenen waar je destijds je spullen bij hebt besteld, graag hoor ik waar het probleem zit. We willen immers de overdracht van het oude Kingsim/EasyiSim naar de nieuwe EasyiSim voor eenieder goed laten verlopen. Wellicht kunnen we ergens de helpende hand bieden. We horen graag van je.
  #686  
Oud 30-01-08, 10:58
wovin wovin is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 10
Smile Contact met EasyiSim

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pieter22 Bekijk bericht
Ik ben echt ontzettend verbaasd dat mensen hier spreken over een goede klantenservice!! Ik heb 16 januari besteld bij het voormalige Kingsim.nl... Nog STEEDS niets ontvangen en al gedurende 2dagen niets van easyisim vernomen na verzending van men mail! chapeau jongens...
Ik denk dat het wel duidelijk dat EasyIsim.nl / .be vooralsnog puinhopen aan het opruimen is van kingsim.nl . Ik heb ook onlangs de chip besteld bij easyisim.nl en tot nog toe keurig geholpen en status ontvangen over de verwachte levertijd. (moet de chip nog ontvangen maar die zou eind deze week binnen komen en weggaan )

Ik laat nog wel horen of alles verder goed blijft gaan. tot nu toe alles naar wens, hoewel ik niet meer kan wachten tot ik met mijn US 8GB 1.1.2 OTB / jailbreaked eindelijk eens kan bellen)
  #687  
Oud 30-01-08, 15:52
zjeronimo zjeronimo is offline
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 5
Standaard

klein vraagje, voor ik m'n easySIM (net aangekregen, waarvoor dank) installeer: moet ik em niet vastkleven op m'n SIM-kaart? om te vermijden dat ie blijft haperen als ik em eruit haal ofzo?

tx
  #688  
Oud 30-01-08, 17:30
btjevogels btjevogels is offline
• iOS 1.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 1
Standaard

Jep dat vraag ik me ook af bij deze kaarten????
  #689  
Oud 30-01-08, 18:57
oll oll is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 87
Standaard

Heb ik wel gedaan en is ook aan te raden kijk maar naar de video eerder in deze discussie.
__________________
F.W. 1.1.4 + t9
  #690  
Oud 30-01-08, 23:17
easyisim easyisim is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 19
Wink EasyiSim vastkleven?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zjeronimo Bekijk bericht
klein vraagje, voor ik m'n easySIM (net aangekregen, waarvoor dank) installeer: moet ik em niet vastkleven op m'n SIM-kaart? om te vermijden dat ie blijft haperen als ik em eruit haal ofzo?
Inderdaad biedt de video uitkomst en plakken is zeker niet onverstandig. We hebben zelfs al reacties van mensen die een pritt stift hebben gebruikt. We zijn echter bezig om te bezien met de fabrikant of hij niet standaard kan voorzien in tape op de EasyiSim. Dat kan, maar komt de levertijd vooralsnog niet ten goede. Vandaar dat we het nog even houden op de oude vertrouwde EasyiSims.
  #691  
Oud 31-01-08, 00:11
frederikbove frederikbove is offline
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wovin Bekijk bericht
Ik denk dat het wel duidelijk dat EasyIsim.nl / .be vooralsnog puinhopen aan het opruimen is van kingsim.nl . Ik heb ook onlangs de chip besteld bij easyisim.nl en tot nog toe keurig geholpen en status ontvangen over de verwachte levertijd. (moet de chip nog ontvangen maar die zou eind deze week binnen komen en weggaan )

Ik laat nog wel horen of alles verder goed blijft gaan. tot nu toe alles naar wens, hoewel ik niet meer kan wachten tot ik met mijn US 8GB 1.1.2 OTB / jailbreaked eindelijk eens kan bellen)

Ik vind dit toch wat over dreven zene. Ik vond RobinL met zijn kingsim.be/.nl zeer goede service leveren. Bij bena indereen is het perfect aan gekomen. De post kan ook eens iets verloren doen of zo hé
  #692  
Oud 31-01-08, 22:05
laurensxeon laurensxeon is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 18
Standaard

ik heb easysim een mailtje gestuurd of ze nog leveren.
  #693  
Oud 31-01-08, 23:24
Ajacied007's schermafbeelding
Ajacied007 Ajacied007 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: -
Berichten: 98
Stuur een bericht via MSN naar Ajacied007
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frederikbove Bekijk bericht
Ik vind dit toch wat over dreven zene. Ik vond RobinL met zijn kingsim.be/.nl zeer goede service leveren. Bij bena indereen is het perfect aan gekomen. De post kan ook eens iets verloren doen of zo hé
Zozo wat heb jij een vertrouwen in de medemens
Ik hoop niet dat jij er bij versturen vanuit gaat dat er bij de post 'wel eens' iets verloren gaat...


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laurensxeon Bekijk bericht
ik heb easysim een mailtje gestuurd of ze nog leveren.
Ja ze leveren nog, je kan ook op de site kijken?
__________________
AFCA; No one like us, we don't care !
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Verhouding Nederland/België Peter Stel jezelf voor 100 15-04-11 16:28
Verkeersweergave Nederland/België cvosselt iPhone Apps 0 10-03-09 14:51
iPhone België/Nederland Turgon Archief 26 17-07-08 18:50
Dual Sim, België/Nederland Herre Koopinformatie België 1 29-04-08 07:33
EDGE in Nederland (Belgie) Jochem Internet in buitenland (roaming) 13 24-09-07 20:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:42.