//

KingSIM bestellen in Belgie/Nederland voor 30 EUR

KingSIM bestellen in Belgie/Nederland voor 30 EUR discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik dien hier toch ook even mede te delen dat ik één van de personen was die persoonlijk om zijn sim ben geweest gister. En ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #441  
Oud 19-01-08, 11:48
zymosis zymosis is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 3
Standaard

Ik dien hier toch ook even mede te delen dat ik één van de personen was die persoonlijk om zijn sim ben geweest gister. En ik doe het niet graag maar het moet gezegd worden.

Na het bijvoegen van de SIM werkte alles nagenoeg perfect!!!! en moest ik zelfs niets meer doen

Aangezien ik toch een tijdje moest wachten op de levering van de sim had ik alle tijd om uit te vissen hoe ik mijn "beest" moest jailbreaken, software installeren, ...

Nogmaals bedankt RobinL en team!!!!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #442  
Oud 19-01-08, 12:09
GoldieLox GoldieLox is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FrankP Bekijk bericht
Wees blij dat er iemand is die de moeite wil nemen om ons te voorzien van mogelijkheden die redelijk betaalbaar zijn. Hij kon van te voren ook niet weten hoe de Kingsim zou werken.(problemen komen nu zo'n beetje pas naar voren) ...
Ja, dat is ook wel zo, ik denk echter wel dat als RobinL de kingsims had kunnen leveren, dat hij daar ook louter enthousiast over zijn geweest.

Nou, wat Churchill/kingsimchip.nl betreft;
ik zou vandaag mijn bestelde chip moeten hebben ontvangen volgens Churchill's laatste forumpost, maar de post is inmiddels bij mij langsgeweest, maar geen chip... Ik heb ook maar even gebeld met het telefoonnummer dat in de WHOIS info van zijn domeinnaam vermeld staat, maar daar wordt niet opgenomen. Vervolgens de melding dat geen voicemail achtergelaten kan worden, omdat de box vol zit... Vooralsnog weinig hoopvol dus, ik begin nu toch wel te geloven dat dit geen zuivere koffie is.
  #443  
Oud 19-01-08, 12:30
Stibou's schermafbeelding
Stibou Stibou is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Moeskroen (België)
Berichten: 330
Standaard

Churchill's activiteit:

Laatste activiteit: 17 januari 2008 08:08
  #444  
Oud 19-01-08, 12:45
RobinL RobinL is offline
• iOS 1.1.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 81
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GoldieLox Bekijk bericht
Dus je wou eigenlijk een product verkopen dat af en toe niet werkt? Maar omdat deze niet leverbaar blijkt, kies je voor een (beter) alternatief. Vergeef me als ik je motieven niet als geheel altruïstisch beschouw.
Ik zou hier toch even willen op reageren om misverstanden te vermijden...

Het is niet zo dat de KingSim op willekeurige iPhones/providers niet werkt, toch niet dat wij weten. Wat hiermee bedoeld is, is dat de KingSim enkel op US iphones werkt.

De EasyiSim daarentegen, werkt op US, UK en Fr iPhones. Deze is dus ook iets duurder, maar ik vind het wel waard als deze op meer iPhones bruikbaar is.

Het is niet dat we een brak product zouden verkopen in ieder geval. We hebben persoonlijk de KingSim en EasyiSim getest, en er véél informatie over opgezocht.

Mvg,
Robin

ps.: Een sneak-preview van de nieuwe site vindt je hier. De tekst dat deze werkt op alle huidige iPhones wordt uiteraard nog aangepast, met 1.1.3 in het achterhoofd...


Ik hoop uit de grond van m'n hart dat Churchill levert, ook al is het een concurrent, niemand verdient het om in 't zak gezet te worden...
  #445  
Oud 19-01-08, 12:52
D.J D.J is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 7
Standaard

RobinL,

Waarom heb ik geen verzendbevestiging gekregen, terwijl ik 1 van de eerste 60 orders was ? Misschien er tussendoor geslipt oid ?

Bestelling is op naam van Dirk-Jan de Vries geplaatst....
  #446  
Oud 19-01-08, 12:56
RobinL RobinL is offline
• iOS 1.1.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 81
Standaard

Beste Dirk-Jan,

Ik heb zonet in onze database gekeken en uw bestelling is verstuurd!
Misschien dat het mailtje met de bevestiging geblokkeerd is door uw spamfilter o.i.d.?

Mvg,
Robin
  #447  
Oud 19-01-08, 13:20
timesto timesto is offline
• iOS 3.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 5
Standaard

Beste RobinL,

Waarom krijg ik eerst een mail dat mijn bestelling is verzonden en daarna een mail dat mijn sim niet verzonden is omdat ik niet betaald zou hebben? Het bestelnr is 26 en de betaling is allang voldaan!,

Gr
  #448  
Oud 19-01-08, 13:50
ducky ducky is offline
• iOS 4.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 87
Standaard

begrijp ik het nou goed heb je hier ook een turbosim nodig om de easysim te activeren


(ik ben in noob)
  #449  
Oud 19-01-08, 13:57
D.J D.J is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 7
Standaard

RobinL,

bedankt. Ik heb echter nog niets ontvangen, dat is dan weer jammer. Maar we wachten met geduld af.


Voor de mensen die in het begin zo zaten te zeiken, moet je nu nog een keer op je woorden terug komen. RobinL heeft zich in mijn ogen prima gedragen, en heeft de transactie in mijn ogen perfect voldaan

Gegroet,
DJ
  #450  
Oud 19-01-08, 15:50
mcenet mcenet is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 64
Standaard

welke transactie ?
  #451  
Oud 19-01-08, 17:14
baZzz baZzz is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 10
Standaard

Even een opmerking voor iedereen die rustig afwacht op zijn sim van RobinL/KingSim.be/EasyiSim.be; zorg dat je wel een betalingsbevestiging hebt ontvangen! Ik had mijn sim 9 jan. al betaald namelijk (via PayPal) en daarna wel mailtjes over de gang van zaken, maar geen betalingsbevestiging gekregen. De sim was daardoor ook nog niet verstuurd. Het is dat ik hier op het forum las dat er betalings- en verzendingsmails verzonden worden en daardoor heb ik gisteren even bij KingSim.be aan de bel getrokken. Inmiddels is alles keurig in orde gemaakt en ik heb zojuist de mail ontvangen dat de sim verstuurd is, maar ik meld het toch maar even, voor het geval er nog meer mensen zijn die net zo geduldig zijn als ik.
  #452  
Oud 19-01-08, 17:16
baZzz baZzz is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ducky Bekijk bericht
begrijp ik het nou goed heb je hier ook een turbosim nodig om de easysim te activeren


(ik ben in noob)
Nee, de KingSim of EasyiSim of <vuleennaamin>Sim zijn allemaal alternatieven voor de TurboSim. Je moet alleen je iphone nog jailbreaken. Voor meer info daarover moet je ff in de wiki kijken, daar staat alles perfect in beschreven.
  #453  
Oud 19-01-08, 18:08
iPodder iPodder is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 43
Standaard

Hoi RobinL,

Leuke site, maar ik zie een foutje. In de tekst getiteld: "14-01-07: Overstap van KingSim naar easyiSim" staat "beslisit" in plaats van "beslist".
A.U.B. Geen dank voor de moeite.

PS. Mijn KingSim nr 151 is twee dagen geleden ook al betaald, maar er is nog geen ontvangstbevestiging gemaild. Kun je mij vertellen hoe de vork in de steel zit.

Groeten.
  #454  
Oud 19-01-08, 18:28
wouter3800 wouter3800 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 60
Standaard

Even een vraag,il krijg normaal deze week de chip aan. Mijn iphone is geactiveerd en gejailbraket. Mijn iphone draait nu op firmware 1.1.1. Moet ik upgraden naar 1.1.2, zoja; moet ik dit doen voor ik de chip in gebruik neem, of als de chip geinstalleerd is?
  #455  
Oud 19-01-08, 18:34
baZzz baZzz is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter3800 Bekijk bericht
Even een vraag,il krijg normaal deze week de chip aan. Mijn iphone is geactiveerd en gejailbraket. Mijn iphone draait nu op firmware 1.1.1. Moet ik upgraden naar 1.1.2, zoja; moet ik dit doen voor ik de chip in gebruik neem, of als de chip geinstalleerd is?
Kan allebei voor zover ik weet. Ik heb het i.i.g. al wel gedaan, dan hoeft alleen die chip er nog in en klaar.
  #456  
Oud 19-01-08, 19:29
wouter3800 wouter3800 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 60
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baZzz Bekijk bericht
Kan allebei voor zover ik weet. Ik heb het i.i.g. al wel gedaan, dan hoeft alleen die chip er nog in en klaar.
Hoe doe ik dit het beste? 1.1.2 downloaden, dan in iTunes(7.5) shift+update inhoude, en 1.1.2 aanklikken. Heb ik hiermee voldoende gedaan? Of moet ik die 1.1.2 ook nogmaals activeren en jailbraken? Heb de wiki reeds gelezen, maar dat was vluchtig gebeurd, heb weinig tijd door examens..

Mvg
  #457  
Oud 19-01-08, 19:31
RobinL RobinL is offline
• iOS 1.1.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 81
Standaard

@ Wouter : Je moet downgraden naar 1.1.1, jailbreak en activeren, oktoprep runnen, updaten, jailbreak.jar uitvoeren.

Voor meer info : EasyiSim handleiding

@iPodder : Heb je met overschrijving of paypal betaald?
  #458  
Oud 19-01-08, 20:01
Phuncz's schermafbeelding
Phuncz Phuncz is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 79
Standaard

Beste RobinL,

Ben even in de war: de kaartjes die je donderdag/vrijdag hebt ontvangen en opgestuurd, zijn dat nu KingSim of EasySim kaartjes ?

Nog een tweede vraag: ondersteunen deze twee alle SIM-kaarten, dus v1, v2, v3 en dergelijke ?

Groeten !
  #459  
Oud 19-01-08, 20:04
RobinL RobinL is offline
• iOS 1.1.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 81
Standaard

Het zijn EasyiSims.

Deze werken met v1, v2 en v3 sim-kaarten. In mijn iPhone met een 3G proximus kaart bijvoorbeeld.

We zijn ondertussen weer uitverkocht! Wannneer we een nieuwe lading op komst hebben gaat het bestelformulier weer open...

Greetz
  #460  
Oud 19-01-08, 21:35
iPodder iPodder is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 43
Standaard

@Robin: ik heb je een PB gestuurd.
 



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Verhouding Nederland/België Peter Stel jezelf voor 100 15-04-11 16:28
Verkeersweergave Nederland/België cvosselt iPhone Apps 0 10-03-09 14:51
iPhone België/Nederland Turgon Archief 26 17-07-08 18:50
Dual Sim, België/Nederland Herre Koopinformatie België 1 29-04-08 07:33
EDGE in Nederland (Belgie) Jochem Internet in buitenland (roaming) 13 24-09-07 20:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:30.