//

iphone backuppen??

iphone backuppen?? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iphone is vandeweek gevallen en het hele scherm is gebarsten en laat los... Nou heb ik gelukkig een verzekering bij pro-assist en als ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-10-09, 23:51
mick13 mick13 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 1
Standaard iphone backuppen??

Mijn iphone is vandeweek gevallen en het hele scherm is gebarsten en laat los...

Nou heb ik gelukkig een verzekering bij pro-assist en als ik bel komen ze m binnen 4 uur halen en krijg ik een leentoestel... Echter:

Ik wil mn iphone voordat ik m op laat halen nog even backuppen, hoe doe ik dit en wat wordt er dan allemaal gebackupt?
T belangrijkste is dat ik mn contacten en smsjes nog heb (muziek en foto's staan allemaal op mn computer dus dat maakt niet zoveel uit)

vraag 2: Is het mogelijk de backup van deze iphone dan over te zetten op een eventuele nieuwe iphone (in het geval dat hij niet meer te repareren is en ik een nieuwe in doos krijg)?

vraag 3: is het mogelijk om al mn contacten op 1 of andere manier op mn computer of in een textbestandje te krijgen zodat ik niet alles handmatig hoef over te schrijven. Als ik namelijk een leentoestel krijg (ik hoorde dat dit meestal een andere telefoon is dan de iphone) wil ik wel nog bij mn contacten kunnen.

Ik heb zelf een iphone 3g 16gb met een abbo van t-mobile en mn computer zit windows xp op.

Alvast bedankt!
mick
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-10-09, 15:04
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Vraag 2: Ja dat is mogelijk, wijst zichzelf wel uit.

Vraag 3: contacten worden opgeslaan in Outlook, dus vandaar kan je ze achteraf ook weer synchroniseren. Ook geen probleem dus
  #3  
Oud 21-10-09, 15:10
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Gebruik in het vervolg even de zoekfunctie, er is namelijk genoeg over te vinden.

Contacten opslaan
SMS'jes opslaan

Zoeken op ''backup'' geeft ook genoeg hits.

~Slotje
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G data backuppen via recovery mode (loopt vast bij opstarten) mohf iPhone algemeen 1 26-08-10 00:40
Telefoonnummers backuppen Impact iPhone algemeen 7 08-06-10 16:39
Vragen m.b.t. fatsoenlijk backuppen contactlijst naar CSV en backuppen van hele iPhon ujjain iPhone algemeen 7 23-01-10 14:36
Mac OS X: Reinstall Macbook en nu iPhone backuppen Charles Nasi Desktop-applicaties 1 06-06-08 22:47
iphone backuppen (muziek/foto's) lhy Muziek, foto & video 6 06-02-08 19:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:19.