//

UltraSn0w werkt niet

UltraSn0w werkt niet discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iPhoneclub'ers, Ik heb gisteren heel de dag lopen stoeien met een iPhone 3GS die simlock vrij moet worden gemaakt. Hij staat op versie 3.1.2 ...

Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Oud 21-10-09, 11:52
Emiel Janson Emiel Janson is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X

Standaard UltraSn0w werkt niet

Beste iPhoneclub'ers,

Ik heb gisteren heel de dag lopen stoeien met een iPhone 3GS die simlock vrij moet worden gemaakt. Hij staat op versie 3.1.2 en volgens mij moet dit wel lukken. Ik had hem gisteren met volgens mij purplera1n gejailbreakt en toen UltraSn0w erin gedaan maar hij reageerde op geen enkele simkaart. Nu had ik op internet gelezen dat ik het dus beter met PwnageTool kon doen en dat heb ik vanochtend dus gedaan. Er staat nu een custom 3.1.2 op en ik heb ook weer UltraSn0w erop gezet. Echter reageert hij nog steeds niet op een simkaart. Hij blijft gewoon op zoeken... staan. Iemand die dit probleem misschien herkent of tips voor mij heeft. Vind het beetje vervelend want hij was voor mijn zusje (verjaardag).

Bedankt.

Emiel Janson
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Oud 21-10-09, 11:55
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS

Standaard

Welke versie is je baseband dan ? Want als die ook geupdate is dan gaat het je niet lukken.....
Edit : zie dat je een custom fw hebt gebruikt (goed lezen....stom...), anyway : je baseband is niet geupdate ?
Oud 21-10-09, 12:00
Emiel Janson Emiel Janson is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X

Standaard

Baseband 05.11.07. Ik hoop dat het geen problemen geeft. Maar ik had hem voor het updaten met customfirmware was hij al geupdate via iTunes. Ik ben dus nu al weer super bang dat hij geupdate is.
Oud 21-10-09, 12:03
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X

Standaard

05.11.07 kun je niet unlocken. Dit kon je ook vinden in verschillende topics op het forum.

Voorlopig heb je dus een dure iPod.

//Slotje

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: Ultrasn0w werkt niet r0bin Unlock 7 16-01-11 20:39
iPhone: Ultrasn0w loopt niet in 4.1 (ipad baseband) keesdr Jailbreak 0 12-12-10 02:58
iPhone 3GS: ultrasn0w 1.2 werkt niet (iOS 4.1 + baseband 05.14.02 sintjopper Unlock 1 29-11-10 16:14
iPhone 3G: ultrasn0w werkt helemaal niet urbania Unlock 1 16-09-09 20:43
3G & EDGE werkt niet op 3.0 + ultrasn0w ndendaas Archief 5 25-06-09 20:01

Regels voor berichten