FW 3.1.2 Eerste jailbreak, worden ook de foto's van de filmrol gewist?? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik wil mijn iPhone voor de eerste keer gaan jailbreaken. Nu wil ik weten of en hoe ik mijn gemaakte foto's met de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hallo allemaal,
Ik wil mijn iPhone voor de eerste keer gaan jailbreaken. Nu wil ik weten of en hoe ik mijn gemaakte foto's met de iPhone die nu in de filmrol staan kan veilig stellen? Worden deze überhaupt gewist tijdens de jailbreak? Ik dacht op te maken uit alle berichten namelijk van wel... Wie helpt deze newbie op het gebied van jailbreak? ![]() Grt |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nee worden niet gewist
|
|
||||
|
||||
![]() Er worden geen gegevens gewist als je een jailbreak uitvoert. Dit was ook te vinden via de zoekfunctie.
//Slotje.
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Filmrol in de app Foto's | iPhone3GS16GB | Muziek, foto & video | 6 | 25-04-11 23:44 |
Foto: foto's zwart in filmrol | Hanneke76 | Muziek, foto & video | 14 | 14-09-10 23:13 |
Foto's filmrol | BruceSV | Muziek, foto & video | 4 | 22-10-09 21:04 |
Foto: Geen foto's in filmrol | HBosss | Muziek, foto & video | 10 | 09-09-09 12:58 |
Smsen worden gewist | takchita | iPhone algemeen | 4 | 02-01-09 19:39 |
|
|