Van 3.0 naar 3.1.2 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb hier thuis een iPhone liggen die ik graag wil upgraden van 3.0 naar 3.1.2. Ik heb hieronder even wat informatie liggen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hallo allemaal,
Ik heb hier thuis een iPhone liggen die ik graag wil upgraden van 3.0 naar 3.1.2. Ik heb hieronder even wat informatie liggen over mijn iPhone: iPhone 3G 3.0 (7A341) Firmware (gejailbreaked) Modemfirmware: 05.11.07 Niet geunlocked (dus ik kan geen eigen simkaart gebruiken) Model: MB497DN IK wil graag naar 3.1.2 upgraden. Hoe doe ik dat?7 Groeten, Theodoor de Wit |
|
|
![]() |
|
![]() Met een customfirmware. Dan behoud je je jailbreak, unlock is echter niet mogelijk.
|
|
||||
|
||||
![]() Heb je zelf al eens 3.1 er opgezet ?
Dat zou je 05.11.07 baseband verklaren, want nu zit je op 3.0 en die baseband komt er niet vanzelf op.
|
|||
|
|||
![]() Ik heb vandaag al iets geprobeerd, alleen dat liep gigantisch uit de hand door een verkeerde firmware. Welke firmware moet ik precies hebben?\
Groeten, Theodoor de Wit |
|
![]() Je wil updaten naar 3.1.2, dus heb je firmware 3.1.2 nodig.
|
|
|||
|
|||
![]() maar welke precies. Moet ik dat dan met itunes doen ? (shift + herstellen)? en welke firmware heb ik precies nodig ?
|
|
||||
|
||||
![]() In dat ander topic staat niks over je baseband, heb je dus echt iets fout gedaan. Geen unlock voor jou voorlopig en dus niet bellen
|
|||
|
|||
![]() Ik heb geen unlock nodig. Maar ik wil wel graag alvast upgraden naar versie 3.1.2. Hoe kan ik dat doen (wel graag gejailbreaked)
|
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
![]() Omdat dit al een veel behandeld onderwerp is, gaat deze op slot. Gebruik de zoekfunctie eens, kijk wat rond op het forum. Er is meer dan genoeg over te vinden. >slotje<
3.1.2 jailbreaken |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone van USA naar Curacao naar Nederland | LabTeov | iPhone algemeen | 4 | 22-10-11 02:38 |
Windows: music van ipod touch 4g naar computer (minimaal naar biblitheek) | NoWayOut | iTunes | 5 | 25-07-11 15:05 |
Hoe met iPhone 4 van FW 4.0 naar FW 4.0.1 zonder naar 4.0.2 te gaan? | Jensengels | iPhone algemeen | 7 | 17-08-10 17:39 |
Windows: Foto's van PC naar iPhone: naar camera roll ipv naar photo library? | ICB | iTunes | 0 | 02-07-10 09:58 |
|
|