//

jailbraik

jailbraik discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) goedenavond! zit met een probleem! heb FW 3.0 gejailbraik en wel alles prima en geen probleem verder.. ben geen leek hier in dus snap dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-10-09, 02:05
dureco dureco is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: mooiste plekje in NL
Berichten: 7
Standaard probleem naar jailbraik

goedenavond!

zit met een probleem! heb FW 3.0 gejailbraik en wel alles prima en geen probleem verder.. ben geen leek hier in dus snap dit niet!!

na de jailbraik alles restoren programmas enz enz.. nadat ik dat allemaal heb gedaan en de appel weer zo heb zoals ik het wil met apps en muziek heb ik hem uit en aangezet! appel logo komt in beel en er lijkt niks aan de hand! na 1 min begint er het lopertje te lopen en die loop 2 keer vast lijkt het na de 2 de keer komen er alleen maar kiebbels in het beeld en begint hij weer opnieuw! kan er dus niks meer mee! dit is nu de 2 de keer dat me dit gebeurt vandaag en zit nu weer restore te doen!

iemand een idee wat dit is en hoe dit kan komen! heb gewoon alle apps en muziek het zelfde! FW en jailbraik allemaal uitgevoerd net zoals hij het daarvoor ook als een zonnetje deed.

groet jorrit

Laatst gewijzigd door dureco; 22-10-09 om 02:31.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-10-09, 02:45
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Je mag een nieuwe post proberen waarin je in normaal Nederlands uitlegt wat er nou aan de hand is, want hier is echt geen touw aan vast te knopen. En sluit s.v.p aan bij een bestaand topic; voor iedereen een nieuw topic is ongewenst en er zijn zat discussies die over hetzelfde probleem gaan.
Citaat:
zit met een probleem! heb FW 3.0 gejailbraik en wel alles prima en geen probleem verder.. ben geen leek hier in dus snap dit niet!!
Het is jailbreak, niet jailbraik.

//slotje
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Jailbraik iTouch 3 Zjubie Jailbreak 1 29-09-10 17:33
jailbraik graudon50 Archief 1 23-08-10 20:34
Jailbraik 3g 16 gb Ozzi Jailbreak 8 16-05-10 22:45
jailbraik of niet yoeri Archief 2 20-10-08 21:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:44.