iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Games Gezocht, ligt het aan mij? (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/46552-games-gezocht-ligt.html)

crosserken3000 22-10-09 13:47

Games Gezocht, ligt het aan mij?
 
Iphone-> profiel is up to date, dus moet je daar maar kijken.
ik heb dus cydia (duh..)
en heb zowat bijna alle sources dat bij "more sources" staan geinstalleerd, maar ik krijg maar 73 games bij de categorie games...

ik zoek echt de vette speletjes zoals parking lot, labyrinth enz...
Lunar ball lite heb ik wel, maar das zo een trial.. das bijna enigste vette spel dat er tussen staat...

weet niemand waar ik van die verslavende games kan vinden zoals lunar ball en parking lot enz??

Hartelijk dank al!

Bomans 22-10-09 13:50

In de app store ...

crosserken3000 22-10-09 13:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 372472)
In de app store ...

Gratis games?

Bomans 22-10-09 13:55

Mja, in cydia ga je er ook nie veel meer vinden.
De ontwikkelaars stappen allemaal over naar de appstore omdat er geld te verdienen is.
Maar daar moet je voor betalen.

crosserken3000 22-10-09 13:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 372477)
Mja, in cydia ga je er ook nie veel meer vinden.
De ontwikkelaars stappen allemaal over naar de appstore omdat er geld te verdienen is.
Maar daar moet je voor betalen.

pff...
toen ik op 1.1.4 zat had ik nog parking lot en labyrinth enz, maar nu niks meer...
enkel van die stomme games...
en kan ik er nergens vinden en op 1 of andere manier handmatig installeren ofzo?
bedankt voor de snelle reply's al ;)

Bomans 22-10-09 14:07

De spellen zoals labyrinth en andere zoals op 1.1.4 zijn bijna allemaal naar de apps tore verhuisd en betalend. Maar is 0.79 e, 2.99 dan zoveel geld?

De Generaal 22-10-09 14:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 372489)
De spellen zoals labyrinth en andere zoals op 1.1.4 zijn bijna allemaal naar de apps tore verhuisd en betalend. Maar is 0.79 e, 2.99 dan zoveel geld?

Heb niet de intentie om offtopic te gaan, want het is natuurlijk een eeuwenoude discussie, maar ik vind dat inderdaad wel veel als je al zo'n 700 euro voor een iPhone zelf hebt betaald (die eigenlijk blanco is). Daarnaast, bij zo'n 10 spellen zit je dan al weer tegen de 10-20 euro en ga zo maar door.

Vandaar dat ik het spelen van spelletjes maar beperkt houd tot mijn Xbox haha.

ℜuben 22-10-09 14:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Generaal (Bericht 372499)
Vandaar dat ik het spelen van spelletjes maar beperkt houd tot mijn Xbox haha.

Oh ja, en de spelletjes daarvoor zijn gelukkig goedkoper dan € 0,79... :confused:

De Generaal 22-10-09 14:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ℜuben (Bericht 372513)
Oh ja, en de spelletjes daarvoor zijn gelukkig goedkoper dan € 0,79... :confused:

Nope, maar voor een Xbox betaal je ook geen 700 euro. Bovendien zijn de 'spelletjes' op een Xbox of andere gameconsole ook velen malen uitgebreider dan op de iPhone, waardoor het niet verwonderlijk is dat de spellen daarop duurder zijn.

Yzord 22-10-09 14:44

Persoonlijk vind ik de meeste spellen waardeloos spelen op een iphone. Leuk als je even in bed wilt tetrissen of bejeweled wilt spelen, maar de grotere games als shooters en zoals red alert vind ik te onoverzichtelijk en teveel gekloot met de vingers.

Maar goed, een xbox vind ik ook niks :) geef mij maar oldschool pc.

Bomans 22-10-09 14:54

Goed, wegens net iets teveel offtopic en duidelijk zijnde waar je spelletjes kan vinden gaat deze maar op slot.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:04.