//

Keuzehulp voor 3G

Keuzehulp voor 3G discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik las het artikel op ivm jailbreaks waarin verwezen werd naar een keuzehulp, echter ik vind niet onmiddellijk een forum waar de beste mogelijkheden aangeboden ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-10-09, 22:52
joachimcarrein joachimcarrein is offline
• iOS 13.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Neerwinden
Berichten: 12
Standaard Keuzehulp voor 3G

Ik las het artikel op ivm jailbreaks waarin verwezen werd naar een keuzehulp, echter ik vind niet onmiddellijk een forum waar de beste mogelijkheden aangeboden worden.

Ik heb een iPhone 3G met FW 3.1.2, wat zijn mijn mogelijkheden voor een windows PC.

Hiernaast heb ik ook nog enkele extra vraagjes:

De voordelen zijn dus dat functionaliteiten die niet aangeboden worden wegens restricties wel mogelijk zijn, dit is dan via apps uit een aparte app store of zo?

Als een nieuwe firmware van Apple uitkomt, betekend dit dat ik dan niet kan updaten zonder de jailbreak te verliezen, of dat ik moet wachten op de vernieuwde jailbreak voor ik deze kan bijwerken?

Begrijp ik ook goed dat met een jailbreak, iTunes nog steeds hetzelfde werkt, inclusief mijn applicaties en de mogelijkheid tot verkrijgen van applicaties via de App Store?

Alvast bedankt voor de info.

Grtz
__________________
aka Magno
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-10-09, 10:18
jcpearl jcpearl is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 251
Standaard

om antwoord te geven op je vragen.......

Als je al op 3.1.2. zit met windows kun je makkelijk een jailbreak d.m.v. blackra1n. Hier volgt een zeer makkelijke procedure:
Blackra1n: jailbreaken voor dummies - iPhone - iPhoneclub.nl

Dit artikel is perfect om een goed idee te krijgen wat nu de voordelen zijn van een jailbreak: Jailbreaken anno 3.x: waarom eigenlijk? - iPhone - iPhoneclub.nl

Met een nieuwe update verlies je in eerste instantie inderdaad je jailbreak en kun je dus beter wachten met updaten tot er een jailbreak versie is. Dit is meestal binnen een week al

Itunes werkt inderdaad nog gewoon hetzelfde, applicaties via de store zijn gewoon te verkijgen, etc, etc....

succes!!
  #3  
Oud 23-10-09, 10:36
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

En omdat jcpearl zo vriendelijk was om zelf uitleg te gegeven kan hier een slotje op.
Alles is echt heel makkelijk te vinden op het forum. Beetje moeiet doen kan geen kwaad.

//Slotje
 

Labels
keuzehulp



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: Keuzehulp: kan ik mijn iDevice jailbreaken? (iOS4.1) WDS001 Jailbreak 244 24-08-11 12:22
iPhone 3GS: Keuzehulp Jailbreak en Unlock. pierre3 Unlock 0 16-09-10 22:01
iPhone: Jailbreak iPhone 3GS, keuzehulp? MichaelJ Jailbreak 1 04-07-09 22:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:21.