//

Kan ik al veilig een abonnement afsluiten? Ervaringen T-Mobile?

Kan ik al veilig een abonnement afsluiten? Ervaringen T-Mobile? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen! Ik was van plan een iPhone 3GS aan te schaffen, en ik zie dit subforum met allemaal klachten en moeilijkheden. Is de kans groot ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-10-09, 08:47
Ba5 Ba5 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 6
Standaard Kan ik al veilig een abonnement afsluiten? Ervaringen T-Mobile?

Goedemorgen!

Ik was van plan een iPhone 3GS aan te schaffen, en ik zie dit subforum met allemaal klachten en moeilijkheden. Is de kans groot dat ik ook in de problemen kom met een iPhone abonnement van T-Mobile, of gaat het meestal goed?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-10-09, 09:07
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Dit forum heeft (bijna) 60.000 leden. Zet dat eens af tegen het aantal klachten, tegen het totaal aantal TM-abonnees en neem de verbeteringen waarover je (hier en daar) leest ook mee in je overwegingen.
En vooral: hou in je achterhoofd dat over klachten veel meer wordt geschreven dan over goede ervaringen. Als je geïnteresseerd bent in (een) andere telefoon(s) of provider(s) zou ik eens gaan zoeken naar ervaringen daarmee. Je zult zien dat over iedere telefoon en provider hele pagina's vol zijn geschreven en dat er niet eentje bovenuit steekt.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 24-10-09, 09:43
16MRB06 16MRB06 is offline
• iOS 8.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 63
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ba5 Bekijk bericht
Goedemorgen!

Ik was van plan een iPhone 3GS aan te schaffen, en ik zie dit subforum met allemaal klachten en moeilijkheden. Is de kans groot dat ik ook in de problemen kom met een iPhone abonnement van T-Mobile, of gaat het meestal goed?

Ik heb de gok ook gewaagd, 8 dec. gaat mijn abbo in dus ik kan er nog weinig over zeggen. De verkoper van de belcompany (een broertje van een hele oude vriend van mij van vroeger) verzekerde mij er van dat het in Den Helder goed zit met T-mobile. Mocht dit niet zo zijn dan ga ik gewoon naar hem terug. Een vriend van mij ook hier uit de stad heeft een 3g met T-mobile en die heeft geen problemen zegt hij. Dus vandaar de gok gewaagd
  #4  
Oud 24-10-09, 10:58
laredo laredo is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 52
Standaard

In de regio het Gooi is de ontvangst buiten goed maar binnenshuis belabberd. Vaak 1 of geen streepje dekking op de iPhone. Ik heb er dan ook een Vodafone abo naast. Vol bereik zowel gsm als 3G.
  #5  
Oud 24-10-09, 11:02
gtabak gtabak is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 31
Thumbs up Ervaringen T-Mobile

Heb recent m'n abonnement overgezet naar een i150 en iPhone 3GS. Natuurlijk de diverse kritieken gelezen over dekking en snelheid van T-Mobile. Moet zeggen (weet niet hoe het vroeger was) dat ik tot nu toe tevreden ben. Heb binnenshuis (Alkmaar) niet altijd 3G ontvangst, maar buiten en in de auto tot nu toe wel altijd 3G. Ook de andere voorzieningen (o.a. visual voice mail) werken goed. En dat allemaal voor all-in (incl. onbeperkte data bundel) nog geen 30 euro in de maand.
  #6  
Oud 24-10-09, 12:19
Blackherrie's schermafbeelding
Blackherrie Blackherrie is offline
• iOS 4.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Land van maas en waal
Berichten: 237
Standaard

hebben hier 2 iphone abbos (vriendin en ik). Buiten gewoon tevreden. Nooit moeite gehad met de klantenservice. De keren dat we ze nodig hadden goed geholpen.
Kunnen overal bellen waar we komen.

Niks mis mee, volgend jaar loopt 1 abbo af, word gewoon weer verlengd bij de t-mobile rakkers
__________________
Heb ik ook allemaal.
  #7  
Oud 24-10-09, 16:34
Scoes Scoes is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 290
Standaard

Leuk om de bovenstaande reacties te lezen!

Je kunt gerust veilig een abbo afsluiten bij tmobile, ze zijn niet evil.
Verder sluit ik me voor 100% aan bij wat ButcherJF zegt, hij vat het perfect samen.
  #8  
Oud 24-10-09, 21:19
Ba5 Ba5 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 6
Standaard

Dank voor het advies! Ik heb inmiddels een 3GS aangeschaft. Ik kwam thuis, heb hem volgens het boekje geprobeerd te updaten, en iTunes had mijn iPhone vermoord. Hij probeerde een update naar de nieuwste firmware, en mijn iPhone eindigde als zeer dure presse papier toen ie halverwege de update besloot toch maar niet te updaten (ik zat nergens aan). Gelukkig kon de meneer van de T-Mobile klantenservice mij helpen, gezien hij zelf ook een iPhone bezitter was. iTunes heeft hierna de iPhone hersteld naar de nieuwste firmware, en alles was tiptop in orde.

Ik ben op deze episode na bijzonder tevreden met mijn nieuwe iPhone. Dank voor de hulp iedereen!
  #9  
Oud 24-10-09, 21:21
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

Dan kan hier een slotje op, mooi dat alles werkt.
__________________

 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn SIM card wordt niet ondersteund, maar heb wel een T-Mobile abonnement! boijke Odido (T-Mobile) 8 05-03-10 20:38
gefopt bij afsluiten abonnement keesvana Koopinformatie Nederland 1 10-06-09 23:21
Kan je in een gelockte T-mobile iphone een Orange simkaartje gebruiken. henrie69 Odido (T-Mobile) 2 28-03-09 20:52
Huidig abbo, kan ik nu een iPhone abbo afsluiten? Duivenman Odido (T-Mobile) 15 18-07-08 18:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:15.