Jailbreak met Blackrain en Iphone Explorer en Iphonebrowser discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb het volgende probleem. Heb een 3GS met 3.12 (geen custom FW) en gejailbreakt met Blackrain. iPhone werkt helemaal prima. Heb echter 1 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Jailbreak met Blackrain en Iphone Explorer en Iphonebrowser
Hallo,
ik heb het volgende probleem. Heb een 3GS met 3.12 (geen custom FW) en gejailbreakt met Blackrain. iPhone werkt helemaal prima. Heb echter 1 probleem; kan mijn iPhone niet meer helemaal benaderen met iphone explorer en iphonebrowser. Ik kom wel in mijn telefoon maar niet meer in de root. Als ik het met iPhonebrowser (de nieuwe Beta) probeer vraagt die me of ik wel jailbroken ben. Via Winscp kom ik er wel in maar weet niet precies hoe dat werkt. Ik wil icoontjes aan thema's kunnen toevoegen en bestaande icoontjes bekijken en hernoemen. Iemand die het probleem kent of iemand die me kan vertellen hoe ik in Winscp een preview van en icoon kan zien? Bedankt alvast! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Installeer even afc2add uit Cydia en je kan iPhonebrowser of iPhoneExplorer weer gebruiken.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3GS na jailbreak blackrain geen ontvangst meer met HI | mikeness | Archief | 1 | 02-12-09 19:03 |
itunes beginscherm na jailbreak met blackrain | Roy46 | Archief | 1 | 14-11-09 19:46 |
Jailbreak Blackrain Vodafone - geen internet | vanepan | Overige providers Nederland | 10 | 10-11-09 00:10 |
|
|