Navigon Live Traffic discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Het lijkt me een goed idee om hier op dit forum er een topic over te maken. Lijkt me niet verstandig om deze optie te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Het lijkt me een goed idee om hier op dit forum er een topic over te maken.
Lijkt me niet verstandig om deze optie te kopen, ik neem aan dat bij de volgende versie 1.4 je opnieuw de traffic moet kopen als je een jailbrake hebt… Ik hoop dat er een soort van tooltje komt zodat wij dit ook kunnen ontvangen. Wat is jou ervaring met Live Traffic? Laatst gewijzigd door Hjalmarr; 27-10-09 om 09:49. |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Stel, als je Navigon 1.3 hebt gedownload en geïnstalleerd origineel, en je download ook nog de traffic erbij. En je kraakt het programma en je verspreid het, heb je dan ook Live traffic?
|
|
||||
|
||||
![]() Ik heb de indruk dat dit topic alleen maar bedoeld is voor illegale praktijken.
Daarom meteen een slotje. Zulke zaken zijn niet toegestaan op het forum! //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Navigon: Navigon Live Traffic | Hjalmarr | iPhone Navigatie | 74 | 03-05-11 18:18 |
Navigon: Live traffic in Navigon | Erikje128 | iPhone Navigatie | 3 | 18-01-11 09:32 |
|
|