iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   1.1.3 Flash in Safari ?:) (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/4693-1-1-3-flash-safari.html)

Boy van Baal 08-01-08 11:48

1.1.3 Flash in Safari ?:)
 
http://www.iphoneclub.nl/wp-content/...eit-safari.jpg

Zoals jullie hier op het plaatje kunnen zien zit in de header/banner flash. Kijk maar is op Gear Live | Home Dan zie je het met je eigen ogen!

Wat denken jullie hiervan zou er echt flash komen in 1.1.3 Zou wel helemaal super zijn !

p.s Dit ondenkt dankzij Hansje;) zie index van iphoneclub.nl

Destiny 08-01-08 11:50

Dat zou idd super chill zijn ja. Het lijkt er iig wel op ja. Vind het sowieso erg raar dat er tot nu toe nog geen flash ondersteuning op zit

Boy van Baal 08-01-08 11:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door destiny (Bericht 37212)
Dat zou idd super chill zijn ja. Het lijkt er iig wel op ja. Vind het sowieso erg raar dat er tot nu toe nog geen flash ondersteuning op zit

Zou zkr super zijn. Je kan dus ook filmpjes bekijken van anderen websites inplaats van Youtube denk ik ! Nou super.

Ik denk wel dat Apple dat wilde maar adobe werkt niet echt mee heb ik gehoord. Stond ook ergens op dit forum :)

Stiruam 08-01-08 13:29

Nou ik heb me twijfels erbij... Ze gaan niet hoger dan flash 6 denk ik want daarna komt keyboard input en (volgens mij) nog een paar dingen die de iPhone simple weg niet aan kan omdat ie het niet heeft...? Verder kan ik wel zonder flash maar het zou een leuke addon zijn.

Greetz, Stiruam

Joeph 08-01-08 17:02

Natuurlijk een erg leuke aanvullig!
Hardwarematig moet het natuurlijk ook wel kunnen tot op zekere hoogte!

jeekes 08-01-08 17:03

tja....zou natuurlijk wel leuk zijn, maar laten we er maar niet op hopen....
denk niet dat al die filmjes van youtube zijn omgezet zonder reden :(

Stiruam 08-01-08 17:09

Jha precies! Ik ga er ook van uit dat je geen flv zal kunnen afspelen... En als dit al kan lagt het waarschijnlijk als de gekte

Nikos1984 09-01-08 14:23

Ik hoop dat het inderdaad eindelijk beschikbaar is in de volgende FW!
Het rare is dat ik in Augustus in de apple store in Soho ben geweest en daar mocht spelen met de iPhone en daar heb ik sites geopend waarop gewoon flash plaatjes te zien waren...

jeekes 09-01-08 14:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nikos1984 (Bericht 37905)
Het rare is dat ik in Augustus in de apple store in Soho ben geweest en daar mocht spelen met de iPhone en daar heb ik sites geopend waarop gewoon flash plaatjes te zien waren...

ben je hier 100% zeker van? Als het zo is dan is het natuurlijk wel fantastisch :cool:

sjowol 09-01-08 14:40

geloof er geen kont van (misschien verwa je flash met jpg? ;)... wat zijn flash-plaatjes?)

Boy van Baal 09-01-08 15:43

@Sjowol
Flash zijn beweegende plaatjes afbeeldingen filmpjes.
Plaatjes zijn vast.

Maar je ziet zelf toch ook wel op gearlive.com dat het flash files zijn !?

sjowol 09-01-08 15:55

in een nieuw and upcoming fw update wil ik het best geloven hoor..maar in aug in soho al gaat er bij mij no way in. (en ik weet wel wat flash is...)

crunch81 09-01-08 15:56

Ik hoop dat je gelijk hebt :)

Dit heb ik altijd een van de grootste nadelen gevonden van de Iphone, ik vind het hoe dan ook stom van Apple dat ze dat in de eerste plaats niet standaard hebben toegevoegd.

Boy van Baal 09-01-08 16:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door crunch81 (Bericht 37997)
Ik hoop dat je gelijk hebt :)

Dit heb ik altijd een van de grootste nadelen gevonden van de Iphone, ik vind het hoe dan ook stom van Apple dat ze dat in de eerste plaats niet standaard hebben toegevoegd.


Dit was al duidelijk omdat adobe nog geen versie ervoor had uitgebracht !!

Stiruam 09-01-08 16:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boy van Baal (Bericht 37982)
@Sjowol
Flash zijn beweegende plaatjes afbeeldingen filmpjes.
Plaatjes zijn vast.

Niet precies... Gif beweegt ook maar is geen flash :p

@Boy van Baal, Dus..? Er zijn redelijk veel devices die een eigen flash plugin hebben! Die komen helemaal niet van adobe :p

Greetz, Stiruam

Boy van Baal 10-01-08 16:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam (Bericht 38045)
Niet precies... Gif beweegt ook maar is geen flash :p

@Boy van Baal, Dus..? Er zijn redelijk veel devices die een eigen flash plugin hebben! Die komen helemaal niet van adobe :p

Greetz, Stiruam

Ja klopt ik bedoelde meer kijk op de website gearlive.com dan zie je dat het flash is ! Klik erop met rechtermuisknop dan zie je al genoeg;)

Wist ik niet ik dacht dat adobe dit soort dingen zelf regelde en de plugins uitbracht ;) Nou weer wat slimmer geworden thankz !

Stiruam 10-01-08 16:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boy van Baal (Bericht 38686)
Ja klopt ik bedoelde meer kijk op de website gearlive.com dan zie je dat het flash is ! Klik erop met rechtermuisknop dan zie je al genoeg;)

Wist ik niet ik dacht dat adobe dit soort dingen zelf regelde en de plugins uitbracht ;) Nou weer wat slimmer geworden thankz !

Graag gedaan :p jha weet ik tuurlijk zet apple het erin dat lijkt me niet vreemd maar ik ben meer benieuwd naar de versie van flash player :p ben bang voor 6.0:p

Greetz, Stiruam

sjoeii 10-01-08 23:57

ik weet niet of ik hier blij mee moet zijn. Ik heb op mijn desktop mijn flash ook uitstaan. Veel te virus gevoelig


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:01.