Motion sensor uitschakelen discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet dat je op de 1 of andere manier die motion sensor kan uitschakelen. Ik heb dit al een tijdje geleden gelezen, maar pas ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Ik weet dat je op de 1 of andere manier die motion sensor kan uitschakelen.
Ik heb dit al een tijdje geleden gelezen, maar pas vandaag beslist om nog eens te jailbreaken. Ik weet dus helaas niet meer wat ik hiervoor nodig had. De search methode brengt mij nergens, ook al weet ik dat het hier ergens op het forum te vinden is. Graag een linkje naar het topic of eventueel hier hulp. Dank bij voorbaat. |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() In cydia staat Rotation voor SBsettings, die kan hem uitschakelen!
Probeer die eens |
|
||||
|
||||
![]() maar hij heeft geen jailbreak
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
![]() jowel hoor ![]() ik zei het toch, net vandaag nog eens beslist om nog eens te jailbreaken (moest profiel nog updaten ![]() @Mod's, mag een slotje op ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Slotje op verzoek.
Ervaringen/problemen met deze tweak kunnen in deze discussie besproken worden. // Slotje
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bury Motion Carkit voor iPhone 3, 3GS en 4 | IGuardianI | iPhone Navigatie | 1 | 27-12-10 13:40 |
motion X gps | maltje | iPhone Navigatie | 5 | 06-11-10 10:40 |
iBeer 2.0 deze werkt echt met de motion sensor | dendirk | Jailbreak apps en thema's | 23 | 25-10-08 12:08 |
|
|