custom firmware voor ipod touch?? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb nog een ipod touch 1gen met firmware 2.2.1 deze wil ook graag jailbreaken en updaten. Welke custom firmware kan ik voor de ipod ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() ik heb nog een ipod touch 1gen met firmware 2.2.1
deze wil ook graag jailbreaken en updaten. Welke custom firmware kan ik voor de ipod het beste gebruiken? |
|
|
![]() |
|
![]() Je kan best vragen naar custom firmware, maar voor de touch worden hier geen linken gegeven. Voor firmware voor de Touch moet betaald worden en wordt dus niet gratis weg gegeven. Daarom een slotje.
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Ipod touch 3G firmware | ipodtouch3Guser | iTunes | 2 | 15-11-10 20:45 |
iPod touch: Custom Firmware iPod Touch 8GB MC-model FW3.1.3 | iKnidreeg | Jailbreak | 0 | 10-10-10 13:36 |
is er al een jailbreak voor firmware versie 3.1.3 (ipod touch) | nickholtus | Archief | 1 | 07-03-10 14:40 |
|
|