iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Patent op bestelling plaatsen !? (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/4697-patent-op-bestelling-plaatsen.html)

Boy van Baal 08-01-08 13:45

Patent op bestelling plaatsen !?
 
Apple heeft een nieuw patent geplaatst die een gebruiker van een iPhone toelaat om zijn bestellingen op voorhand door te geven aan bv. een Starbucks, hamburger restaurant of broodjeszaak. De bestelling wordt automatisch bij de zaak geplaatst en de gebruiker krijgt een notificatie wanneer diens bestelling klaar staat om afgehaald te worden.
Apple is flink aan de weg aan het timmeren. Ik denk dat de volgende versies van de Iphone veel verbeteringen zullen hebben.

Wat denken jullie!?

Joeph 08-01-08 17:06

Het is al wel enige tijd bekend, maar belangrijker Apple heeft de iPhone zoals die nu is uitgebracht met allerlei leuke dingen aanboort..

Ze weten nu wat aanslaat en wat niet en komen dalijk met een NOG revolutionairdere telefoon als de iPhone al was!
Ik zie de iPhone zoals die nu is nog steeds voor een deel als een test, en Apple komt met een nog beter apparaat in de zomer!

jeekes 08-01-08 17:14

Als de iphone een test is, is het wel een test waar al heel veel geld is ingestoken (en een die toch erg succesvol is)
Ik denk wel dat apple een iphone2 zal uitbrengen, maar dat zal nog wel even duren..

Stiruam 08-01-08 20:04

Omg geweldig alleen hier hebben we dr nix aan :(

O.G. 08-01-08 20:15

Amen brother...

Boy van Baal 09-01-08 15:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam (Bericht 37474)
Omg geweldig alleen hier hebben we dr nix aan :(

Hoezo zouden we er hier niks aan hebben !?

jeekes 09-01-08 15:49

een bestelling laten opnemen.....
dat kan met elke telefoon :D

Stiruam 09-01-08 17:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boy van Baal (Bericht 37985)
Hoezo zouden we er hier niks aan hebben !?

Nou ik denk niet dat het in NL zal werken :p

macjoris 10-01-08 12:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boy van Baal (Bericht 37985)
Hoezo zouden we er hier niks aan hebben !?


Wij zijn nou eenmaal niet van die mensen die van starbucks naar friday's rennen voor ons ontbijt, onze lunch halen bij Mc donalds met een vruchtensap van shakie's om ons avond eten bij KFC of wendy's te scoren.
Tsja als je dag er zo uitziet en je staat overal 10 min in de rij, dan is het geen fastfood meer.

Boy van Baal 10-01-08 16:43

@ Macjoris

Ja je hebt wel gelijk zo had ik het nog niet gezien ;)

Stiruam 10-01-08 16:58

Nou kan je het ook overdrijven :p

In de US zit gewoon bijna overal een Starbucks :p En duur is het niet en ver hoef je dus ook niet van je werk te lopen om heeeerlijk relaxed een koffie te halen :p Hmm genieten xD Maar tuurlijk zijn er van die voorbeeld amerikanen die het gebruiken om nog sneller hun dagelijkse maaltijd te krijgen en zo min mogelijk calorien te verbranden :D

Greetz, Stiruam

Amp. 10-01-08 17:41

Gebeurt niet. Al die prankcalls van ik wil iets bestellen, de chinees bij ons neemt van veel mensen geeneens meer bestellingen aan over de telefoon!

In Amerika is het afhaal systeem heel erg, veel huishoudens hebben geeneens een keuken meer, alleen een magnetron!
Ze halen vrijwel al hun maaltijden af.

Overigens, lijkt het mij niet dat starbucks en al die andere zaken hier aan mee zouden werken, tenzij ook metteen het te betalen bedrag wordt afgeschreven OID

edit: btw, je kan altijd via internet naar de site van bijv Domino's gaan, en daar bestellen :p werkt ook


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:35.