Iphone bureaublad past niet meer in beeldscherm discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb onlangs iphone aangeschaft en op 1 of andere manier past het bureaublad met de iconen en de tijd e.d. niet meer in mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Iphone bureaublad past niet meer in beeldscherm
Ik heb onlangs iphone aangeschaft en op 1 of andere manier past het bureaublad met de iconen en de tijd e.d. niet meer in mijn beeldscherm. Het is zeg maar te breed en lang geworden waardoor ik bijvoorbeeld de tijd niet meer kan zien met mijn onderste iconen tegelijk in beeld scherm, er valt altijd wat buiten beeld. Ik vermoed dat de oplossing redelijk simpel is, maar ik loop nu een tijdje te proberen en krijg het maar niet goed.
Iemand een oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hij staat waarschijnlijk ingezoemd.
Tap eens met 3 vingers tegelijk op je scherm. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Is ook makkelijk met de zoekfunctie te vinden, maar goed.
Het is opgelost, dus een slotje dan maar. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Draaien beeldscherm doet het niet meer | AnnavdB | iPhone algemeen | 1 | 09-03-11 13:19 |
iphone 4 white kit past niet? | kevinvw | iPhone algemeen | 0 | 26-01-11 11:19 |
Past normale simkaart niet meer in iPhone 4? | wuzzle | Overige providers Nederland | 6 | 12-07-10 18:19 |
Meer icons on 'bureaublad' | evadless | iPhone algemeen | 12 | 25-12-09 21:09 |
Oude dock iPhone past niet voor de 3G versie | colliehome | Chat en geruchten | 2 | 17-06-08 11:35 |
|
|