iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Listen.app - TrackID voor de iPhone! (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/4702-listen-app-trackid-voor-de-iphone.html)

Stiruam 08-01-08 14:15

Listen.app - TrackID voor de iPhone!
 
Kijkt u eens: ericasadun.com » Test Request: iPhone Audio recognition

Werkt al erg goed voor een beta! Hij herkend de meeste van mijn nummers!:D

Voor de mensen die het niet kennen:

TrackID is van Sony Ericsson, het is een techniek waarmee je de naam van een nummer kan achter halen! Dus je luisterd naar de Radio zoals ik net deed en je denk "hé wies dit?" dan start je Listen.app en neem je 5 seconde op en dan zoekt hij voor jou de naam artiest en het album op! Ik luisterde even naar I Want To Break Free van Queen en hij wist het direct! Ge-wel-dig!:D

Staat nog niet in installer! Maar is gewoon hier te downloaden: ericasadun.com » Test Request: iPhone Audio recognition


Greetz, Stiruam

mnidhk 08-01-08 14:28

bij mij gaat ie terug naar mijn home-scherm nadat hij zegt "contact server"

ik heb firmware 1.0.2.

iemand een idee??

kingster 08-01-08 14:48

Same here... ik gebruik 1.1.1

Stiruam 08-01-08 15:27

Bij mij doet ie het toppie...:confused: Vreemd... Ik gebruik btw 1.1.2

Brimme 08-01-08 15:54

werkt hier super met 1.1.2 hoop wel dat de interface nog wat door ontwikkeld wordt

dendoor 08-01-08 15:55

Werkt super hier op 1.1.2. Stond wel even verstomd van het kunnen van dat ding. Meerdere nummer geprobeerd en geen enkel die hij niet wist.

Thanks !

Den Door.

iFonzie 08-01-08 16:24

Bij mij zegt die als die paar sec heeft opgenomen

Finished recording.

Contacting info server.

Maar daar blijft hij heel lang opstaan en doet verders niets.

Stiruam 08-01-08 16:26

Mooi he :p ik denk dat ie btw ook echt de trackID server gebruikt het is namelijk precies hetzlefde als op de sony ericsson van me broertje :p

@Unknow nou dan is dat nummer:

a Niet goed duidelijk opgenomen
b Dat nummer is Unknown bij de server!

Want er is nog geen error van het nummer kan niet gevonden worden maar dan blijft hij gewoon hangen!

Greetz, Stiruam

vondutch 08-01-08 16:30

Werkt perfect op 1.1.2 :)
Zekerz wel makkelijk..
Hoop dat ze de server wel steeds updaten met nieuwere nummers.
Heb nu ook een paar dance nummers maar die herkent deze nog niet.
maar verder zekerz wel handig.... :)

kingster 08-01-08 17:49

Ook mensen die hem op 1.1.1 goed draaiend hebben?

jeekes 08-01-08 18:11

damn das echt wl handig :cool:

vondutch 08-01-08 19:14

Net nog een paar keer gedaan..
maar iphone slaat vast en start dan ineens weer opnieuw op :s
maar daarna doet hij het weer gewoon.....
nu al 2x gehad

iemand anders ook al last van gehad..??

DertKesh 08-01-08 20:10

-EDIT-

hij doet het nu wel, hij weet het zelfs als ik een Turkse liedje laat luisteren :D

jetgadget 08-01-08 20:14

Hij doet het! heb FW 1.1.1.
een keer deed hij er lang over en gebeurde er verder weinig toen ik een stukje verder in dat nummer het nog een keer probeerde had hij hem heel snel gevonden,
geen idee waar dat dan aan lag. Verders een erg leuk progje!!:)

Stiruam 08-01-08 20:24

Als ie er lang over doet kan ie het niej vinden xD

Greetz, Stiruam

jetgadget 08-01-08 20:45

zo lang wacht ik niet eens dan staat ie alweer uit.. . i am Miss ongeduld

Tommeh 08-01-08 22:01

Werkt top :D

david007 08-01-08 23:09

bij mij doet hij het niet :S blijft vastlopen bij contacting server draai 1.1.2 :s meerder liedjes al geprobeert

nu weer wel :P

herbie65 09-01-08 05:35

Wie weet of het ook met GPRS werkt?
of wordt het dan super langzaam?

jetgadget 09-01-08 09:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam (Bericht 37292)
Kijkt u eens: ericasadun.com » Test Request: iPhone Audio recognition

Staat nog niet in installer! Maar is gewoon hier te downloaden: ericasadun.com » Test Request: iPhone Audio recognition


Greetz, Stiruam

Jawel...Stond gisteren ook al in de installer, onder Multimedia. Dat heet als je de juiste source van Erica Sadun hebt toegevoegd.

Nikooos 09-01-08 10:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door herbie65 (Bericht 37651)
Wie weet of het ook met GPRS werkt?
of wordt het dan super langzaam?

Werkt wel inderdaad, maar inderdaad iets langzamer

Blackherrie 09-01-08 12:25

werkt het ook met nummers die je zelf niet herkend :)

Vind het zelf vrij irritant zit je wat op te nemen, komt er iemand binnen KOFFIE????
Of begint de hond te loeien. Ook wel handig is als je in de auto zit en je rijd met 160 op de A2 (richting Meerssen, daar kan het nog he). BAM dat rempedaal in, hup de vluchtstrook op. En 5 seconden opnemen. Klop klop op het raampje, je kijkt in de spiegel. Een mooie witte volvo met van die rare rood blauwe strepen erop staat achter je. Meneer ?? Wat doen wij hier op de vluchtstrook ? EHm, 5 seconden van een radio nummer opnemen zodat ik de groep of het nummer thuis kan downloaden via Limewire.

En nu iedereen zijn moel dicht houden roep je dan in het cafe waar je toevallig langs kwam en je hoort JOUW nummer op de radio.

Tja ik weet het niet. Ik vind het zeer zeker goed gevonden. En nummers die ik zelf KEN herkend hij feilloos.
Nummers die ik niet ken heb ik nog niet gevonden helaas.

zuiderwijk 09-01-08 12:48

Bij mij (1.1.1) ook de 1e keer een vastloper, en bij elke poging daarna schakelde hij de iPhone uit en startte opnieuw op. Jammer.

Nikooos 09-01-08 13:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blackherrie (Bericht 37813)
werkt het ook met nummers die je zelf niet herkend :)

Vind het zelf vrij irritant zit je wat op te nemen, komt er iemand binnen KOFFIE????
Of begint de hond te loeien. Ook wel handig is als je in de auto zit en je rijd met 160 op de A2 (richting Meerssen, daar kan het nog he). BAM dat rempedaal in, hup de vluchtstrook op. En 5 seconden opnemen. Klop klop op het raampje, je kijkt in de spiegel. Een mooie witte volvo met van die rare rood blauwe strepen erop staat achter je. Meneer ?? Wat doen wij hier op de vluchtstrook ? EHm, 5 seconden van een radio nummer opnemen zodat ik de groep of het nummer thuis kan downloaden via Limewire.

En nu iedereen zijn moel dicht houden roep je dan in het cafe waar je toevallig langs kwam en je hoort JOUW nummer op de radio.

Tja ik weet het niet. Ik vind het zeer zeker goed gevonden. En nummers die ik zelf KEN herkend hij feilloos.
Nummers die ik niet ken heb ik nog niet gevonden helaas.

Ik ga er wel vanuit dat hij nummer herkend die je zelf niet kent.. Hij haalt de informatie namelijk niet uit je hoofd ;)

En die andere voorbeelden die je gaf.. tja.. Bellen gaat ook haast niet in een vol cafe of achter het stuur (legaal dan) ;)

Riccardo 09-01-08 14:43

Bij mij (1.0.2) werkt ie helaas ook niet. Nadat ie zegt 'connecting to server' gaat ie weer terug naar homescreen. Iemand met 1.0.2 die hem werkend heeft? Als firmware namelijk de reden is, ga ik zkr eens upgraden.

the-edge 09-01-08 15:15

Ge-wel-dige app!

Was ook maar HEEL even jaloers op Sony-Ericsson..

Stiruam 09-01-08 17:07

Hehehe nja nu nog een java player en een symbian player en we kicken 100% de ass van Sony Ericsson en Nokia

michi 09-01-08 17:14

goede app. werkt op 1.1.1. alleen jammer dat het echt redelijk stil moet zijn en dat de muziek redelijk hard moet staan. maar goed gevonden en neem aan dat die server met nummers nog wel groter wordt waardoor hij meer nummers kan herkennen.

Nikooos 09-01-08 18:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam (Bericht 38066)
Hehehe nja nu nog een java player en een symbian player en we kicken 100% de ass van Sony Ericsson en Nokia

met Jiggy hebben we nu toch ook java? :D

herbie65 09-01-08 18:39

op de site van erica sadum staat beta 0.3, stabieler en mooier dan degene die in de installer staat....
Alleen herkent hij geen nummers van Kayak...
Wel conferences van Koot en Bie.....

Stiruam 09-01-08 19:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo (Bericht 38168)
met Jiggy hebben we nu toch ook java? :D

Geen id nooit naar gekeken :p... Mobile Java engine..? Die ga ik es pronberen ThanQ!:D

@ Herbie, Jha hij geeft nu eindelijk weer als het nummer niet kan worden gevonden (anders bleef ie maar zoeken) maar verder nix anders aan :p

Greetz, Stiruam

DertKesh 09-01-08 22:02

Ik had gisteren Listen geinstalleerd en vandaag was er een update voor Listen dus heb ik die ook maar meteen geinstalleerd

Stiruam 10-01-08 17:24

Jajaja er zijn nu al 6 updates geweest xD Nja ik vin het best mooi progie word steeds beter... Nu moet ie het nog op kunnen slaan :p

Greetz, Stiruam

herbie65 10-01-08 17:59

Dat kan hij al, moet je gewoon een email aan jezelf sturen....

Stiruam 10-01-08 18:45

Jha maar das mij te omslachtig!

Perfect zou zijn een lijst op datum met daarin het nummer en eventueel de opgeslagen 5 seconde... Zodat je het je weer herinnert!

Greetz, Stiruam

the007 10-01-08 21:19

das echt ongeloofelijk hoe een klein fragment dat opgenomen is in een paar seconden al herkent wordt in een database van duizenden liedjes

DertKesh 12-01-08 14:17

Ik had laatst de update voor listen geinstalleerd, ik gebruik nu Listen Beta-06 maar die werkt niet..

de liedjes die hiervoor wel lukten lukken nu niet, er staat connecting to server en daarna staat er connection failed.

Stiruam 12-01-08 14:40

Hmm bij mij doet je 06 het anders perfect...

Greetz, Stiruam

iFonzie 12-01-08 16:34

Idd same here beta6 doet het niet steeds als die het nummer in de database gaat zoeken krijg ik "Conection Failed" terwijl beta1 het wel top deed.

vondutch 12-01-08 17:07

het zelfde hier :( beta1 werkte perfect en beta6 doet nix.....


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:33.