3.1.2 per ongeluk geinstalleerd. toestel nu gelockt discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vriendin heeft per ongeluk haar iphone 1g via itunes naar 3.1.2 bijgewerkt. het toestel is nu gelockt en moet geactiveerd worden via itunes. itunes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
3.1.2 per ongeluk geinstalleerd. toestel nu gelockt
Mijn vriendin heeft per ongeluk haar iphone 1g via itunes naar 3.1.2 bijgewerkt. het toestel is nu gelockt en moet geactiveerd worden via itunes.
itunes geeft de melding dat dit niet kan met de huidige sim (logisch) Nu wil ik de custom firmware installeren volgens de redsn0w handleiding: https://forum.iculture.nl/f14/i...ws-fw-3-x.html maar ik kan niet kiezen voor restore in itunes aangezien het toestel niet is geactiveerd. ik heb diverse zoektermen gebruikt in de search, maar krijg geen of irrelevante resultaten terug. aan een antwoord als dit heb ik ook niet veel gehad: https://forum.iculture.nl/f14/i...g-gelockt.html is dit toestel nog te redden? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Allereerst van harte welkom op het iPhone-forum.
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Installeer deze custom firmware, is geschikt voor de 2G - Jailbreak - Activatie - Cydia Link Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Reservekopie van ene toestel naar andere toestel? | deaapdaar | iPhone algemeen | 3 | 23-04-10 19:06 |
Per ongeluk nieuwe Firmware geinstalleerd, alles weg!? | arie-de-b | Archief | 2 | 18-08-08 16:54 |
Ik heb per ongeluk 1.1.1. geinstalleerd | Junior1986 | Archief | 10 | 24-10-07 22:48 |
|
|