Hulp gezocht met unlocken en jailbreaken discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben op zoek naar iemand in de buurt van Roosendaal die mij kan helpen met het unlocken en jailbreaken van mijn iphone 3g firmware ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hulp gezocht met unlocken en jailbreaken
Ik ben op zoek naar iemand in de buurt van Roosendaal die mij kan helpen met het unlocken en jailbreaken van mijn iphone 3g firmware 05.11.07
Ik ben zelf niet handig met computers vandaar. Kun je me helpen dan kun je mailen op qrt147@hotmail.com Groetjes Miranda |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
De baseband 05.11.07 is nog niet te unlocken, dat zijn wsl de pas over een paar dagen mogelijk worden. Zie daarvoor dit topic Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: hulp met jailbreaken van 4.2.1 (ipodtouch) | delan73 | Jailbreak | 8 | 14-01-11 19:27 |
iPhone 3G: Hulp nodig met unlocken | Ipowned | Unlock | 2 | 06-09-10 15:40 |
iPhone 3G: Hulp gezocht met unlocken, ik snap er niets van. | Elien94 | Unlock | 1 | 29-06-10 23:55 |
Hulp bij jailbreaken en unlocken | knijn | Archief | 1 | 01-12-08 14:32 |
Evenn hulp met unlocken aub | dendirk | Archief | 1 | 20-06-08 14:49 |
|
|