Allen contacten plotseling verwijderd! discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanochtend zijn opeens al mijn contacten van de iPhone verdwenen. Tussen twee telefoon gesprekken viel me op dat van de 2e beller geen nummer werd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Vanochtend zijn opeens al mijn contacten van de iPhone verdwenen.
Tussen twee telefoon gesprekken viel me op dat van de 2e beller geen nummer werd herkend. Toen ik m'n contact lijst raadpleegde bleken alle contacten verdwenen te zijn. Ook kan ik geen contacten meer toevoegen: "gereed: knop is grijs. Agenda, apps, foto's zijn allemaal intact. Wat kan hier aan de hand zijn? Groet, Remco |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Normaal worden die allemaal opgeslaan en gesynchroniseerd met Outlook. Dus je iPhone nogmaals synchroniseren misschien?
|
|
|||
|
|||
![]() Sync met Outlook heb ik uitgevinkt om dat ik outlook niet gebruik.... Niet verstandig zeker....
|
|
||||
|
||||
![]() En als je nu eens een reservekopie zou terugzetten?
Staan de contacten trouwens niet meer op je simkaart? Laatst gewijzigd door WDS001; 31-10-09 om 18:36. |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb nog niet kunnen vinden hoe dat moet....
Dit is echt wazig.... Ik ben dus al de hele ochtend hiermee bezig. Nu start ik mn iPhone voor de 20x opnieuw op, en nu zijn alle contacten weer aanwezig....!!! Wat is nu de beste manier om een backup te maken van de contacten? |
|
||||
|
||||
![]() Ik zou synchroniseren met Outlook aanvinken in iTunes (als je Outlook op je computer hebt staan). Dan staan ze tenminste daar al
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Tis gelukt!
Wat n opluchting! Thanks Grtzz, Remco |
|
||||
|
||||
![]() Mooi zo, omdat de oplossing vanzelf uit de lucht is komen vallen en niemand anders hier dus nog iets kan aan hebben, ga ik de discussie sluiten.
// Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Worden mijn Contacten verwijderd als ik met een gebruikte iPhone synchroniseer? | SOETOE | iTunes | 0 | 04-03-11 19:01 |
Probleem met "allen beantwoorden" sinds Gmail gepusht is via M. Exchange | Mr. Moli | iPhone algemeen | 0 | 22-04-10 23:10 |
contacten e.d. verwijderd? | leonhanewacker | iPhone algemeen | 3 | 16-02-10 14:18 |
Contacten verwijderen van iPhone / dubbele contacten/kalenders | Robbert1965 | iTunes | 15 | 26-06-09 18:41 |
iphone 3g doet allen nog annanas laten zien tijden op stroom of pc | djatrickje | iPhone algemeen | 6 | 25-03-09 00:13 |
|
|