//

Wifi verbinding thuis niet automatisch gekozen

Wifi verbinding thuis niet automatisch gekozen discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Na upgrade van 1.0.2 naar 1.1.1. heb ik het probleem dat hij niet meer automatisch verbinding met mijn netwerk maakt. Ik moet elke keer via ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-01-08, 23:11
Frankie Frankie is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 5
Standaard Wi-Fi verbinding thuis niet automatisch gekozen

Na upgrade van 1.0.2 naar 1.1.1. heb ik het probleem dat hij niet meer automatisch verbinding met mijn netwerk maakt. Ik moet elke keer via settings weer mijn eigen netwerk kiezen. Wat moet ik doen om hem weer automatisch mijn eigen netwerk te kiezen als ik thuis via iphone safari start. Hij kiest nu geen Wi-Fi, maar maakt verbinding via ander netwerk of via gprs.

Graag hulp

Laatst gewijzigd door crunch81; 08-01-08 om 23:25. Reden: edit knop in bericht/fout
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-01-08, 00:41
matthijst's schermafbeelding
matthijst matthijst is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 803
Standaard

Zeker geen wachtwoord erop staan?
Heb hetzelfde als ik bij m'n ouders op een onbeveiligd netwerk aanlog: vergeet ie de instelling. Thuis werkt het prima, daar wel een wachtwoord erop.
  #3  
Oud 09-01-08, 00:55
Frankie Frankie is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 5
Standaard

Klopt, zal proberen het wachtwoord erop te zetten. Maar het vreemde is dat hij eerder een zwakker signaal van een router uit de omgeving kiest dan mijn eigen sterke netwerk. Hoe kan dat??
  #4  
Oud 09-01-08, 23:34
metck metck is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: A'foort
Berichten: 93
Standaard

Kun je dat netwerk van die andere router niet 'vergeten' via Settings >> Wi-Fi >> zwakke netwerk selecteren >> bovenaan 'vergeten' of 'forget'.
  #5  
Oud 10-01-08, 15:27
sic139 sic139 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 493
Standaard

reset je netwerk settings eens op je iPhone. even rebooten en dan gaat t wel goed waarschijnlijk...
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad pakt Wi-Fi van thuis niet meer Fimu iPad algemeen 3 14-08-14 16:17
Een tip voor mensen met lan thuis: Internetten op iPod zonder Wi-Fi thuis DeathSpace Wi-Fi 0 20-05-10 20:57
Wi-Fi Thuis werkt niet op mijn Iphone maar wel op die van vriend deaapdaar Wi-Fi 0 20-05-09 19:06
Wi-Fi verbinding thuis niet automatisch gekozen Frankie Archief 0 08-01-08 22:32
Wi-Fi doet het thuis niet meer. Na inloggen op ander netwerk RamonPouw Archief 11 22-10-07 21:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:07.