TomTom carkit: bellen over de speakers van de auto discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb zojuist de carkit van TomTom binnen. Toen ik deze ging testen merkte ik dat een telefoongesprek standaard over de ingebouwde speaker van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Ik heb zojuist de carkit van TomTom binnen. Toen ik deze ging testen merkte ik dat een telefoongesprek standaard over de ingebouwde speaker van de carkit zelf gaat en niet via de speakers van mijn auto (dmv de aux ingang). Is dit een bepaalde instelling? En is het ook mogelijk om je gesprekspartner over de speakers van de auto te horen? Groet, Aernout |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb het antwoord al gevonden:
Note: Hands-free calls are not played over the car stereo. slotje |
|
||||
|
||||
![]() Op verzoek van TS, sluit ik dit topic.
// Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone in de auto; Parrot of TomTom carkit? | de.ruijter | iPhone Navigatie | 11 | 20-01-13 21:29 |
TomTom: ervaring tomtom i.c.m handsfree bellen via carkit van tomtom | ross | iPhone Navigatie | 3 | 09-10-08 23:33 |
|
|