//

OTB 1.1.3 iPhones mogelijk waardeloos!

OTB 1.1.3 iPhones mogelijk waardeloos! discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo Ik denk dat zo'n doorbraak wel op de frontpage en in het forum vermeld wordt, denk je ook niet? Dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 29-01-08, 17:49
MarkBender MarkBender is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 284
Stuur een bericht via MSN naar MarkBender
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo Bekijk bericht
Ik denk dat zo'n doorbraak wel op de frontpage en in het forum vermeld wordt, denk je ook niet?
Dit vind ik dus zo jammer aan het forum. Meteen een sneer als iemand een gewone vraag stelt. Niet alles staat altijd op de frontpage en die loopt ook nog wel eens achter. En aangezien ongeveer iedereen hier alleen maar is geintresseerd in een jailbreak voor 1.1.3 vanaf 1.1.2 (wat ik overigens goed begrijp). Er verder weinig info staat over 1.1.3 OTB en weinig nieuws doorkomt over de 1.1.3 OTB, is zo een vraag zoals ik die stelde toch geen domme vraag?
Ik ben echt hardstikke blij met dit forum, anders had ik niet eens kunnen bellen. Maar iets vriendelijker mag er wel eens gedaan worden, als iemand een vraag stelt. Jij weet misschien het antwoord, maar dat zegt toch nog niet dat iedereen het antwoord weet?!

bedankt,

Mark Bender
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 29-01-08, 17:54
MarkBender MarkBender is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 284
Stuur een bericht via MSN naar MarkBender
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door biffie Bekijk bericht
De man in de winkel had in de gaten dat ik hem mee naar NL zou nemen, dus die heeft mij waarschijnlijk gematst dan.

Ik zit hier nu met een big smile..!! Ik durfde nog niets te doen, maar ga nu meteen aan de slag.
Veel plezier!!! het is nog leuker dan je zou verwachten als hij eenmaal werkt
  #63  
Oud 29-01-08, 18:05
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MarkBender Bekijk bericht
Dit vind ik dus zo jammer aan het forum. Meteen een sneer als iemand een gewone vraag stelt. Niet alles staat altijd op de frontpage en die loopt ook nog wel eens achter. En aangezien ongeveer iedereen hier alleen maar is geintresseerd in een jailbreak voor 1.1.3 vanaf 1.1.2 (wat ik overigens goed begrijp). Er verder weinig info staat over 1.1.3 OTB en weinig nieuws doorkomt over de 1.1.3 OTB, is zo een vraag zoals ik die stelde toch geen domme vraag?
Ik ben echt hardstikke blij met dit forum, anders had ik niet eens kunnen bellen. Maar iets vriendelijker mag er wel eens gedaan worden, als iemand een vraag stelt. Jij weet misschien het antwoord, maar dat zegt toch nog niet dat iedereen het antwoord weet?!

bedankt,

Mark Bender
Geloof me.. Als een doorbraak als de oplossing voor OTB 1.1.3 telefoons komt, dan zal dat echt wel binnen een paar uur tot maximaal een dag op de frontpage staan en zal het forum hiervan vergeven zijn.
Het feit dat er weinig info en nieuws is over OTB 1.1.3 komt nu eenmaal omdat er weinig nieuws en info is. Er kan moeilijk elke dag gemeld worden dat er nog geen nieuws is toch?
  #64  
Oud 29-01-08, 18:13
MarkBender MarkBender is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 284
Stuur een bericht via MSN naar MarkBender
Standaard

Heb je gelijk in. Maar het gaat mij niet om het feit wat nou precies de uitkomst is van het antwoord maar hoe er wordt gereageerd door jou.
Ik vind het gewoon jammer dat als ik een vraag stel zo van: hoe zit het nou precies met.... Dat ik dan zo een antwoord krijg. En dat vind ik jammer, er kan toch ook normaal gereageerd worden?
  #65  
Oud 29-01-08, 18:29
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MarkBender Bekijk bericht
Heb je gelijk in. Maar het gaat mij niet om het feit wat nou precies de uitkomst is van het antwoord maar hoe er wordt gereageerd door jou.
Ik vind het gewoon jammer dat als ik een vraag stel zo van: hoe zit het nou precies met.... Dat ik dan zo een antwoord krijg. En dat vind ik jammer, er kan toch ook normaal gereageerd worden?
Er was al gereageerd op exact dezelfde vragen, MarkBender. Kijk een een paar posts terug. Je hoeft niet eens zover terug. Er staat zelfs een methode om je versie te checken, dat had toch wel gevonden kunnen worden...
  #66  
Oud 29-01-08, 18:32
MarkBender MarkBender is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 284
Stuur een bericht via MSN naar MarkBender
Standaard

Ja sorry, ik zag het net ik had het hele thread doorgelezen. Maar dat over het hoofd gezien ofzo... Maar het gaat me meer om de reactie.

In ieder geval bedankt
  #67  
Oud 29-01-08, 18:45
biffie biffie is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 3
Standaard

Hmm, ik ben bang dat ik ook niet goed kijk of iets anders mis is gegaan. Ik volg de uitgebreide tutorial voor 1.1.2 en 4.6, maar nadat ik heb hestelt naar 1.1.1 blijft de i phone met stekker en i tunes teken steken en vindt i brick de i phone niet. Ik gebruik i tunes 7.6, hoop niet dat daar iets mis gaat.... Kan iemand helpen?

Modbreak:
Volgens mij zit je in het verkeerde topic? Probeer het eens in het Problemen (modding) gedeelte. In Chat zul je het antwoord niet gaan vinden.
Volgende berichten hier zullen je op een waarschuwing komen te staan.


Laatst gewijzigd door Nikooos; 29-01-08 om 20:24.
  #68  
Oud 29-01-08, 19:57
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MarkBender Bekijk bericht
Ja sorry, ik zag het net ik had het hele thread doorgelezen. Maar dat over het hoofd gezien ofzo... Maar het gaat me meer om de reactie.

In ieder geval bedankt
De reacties is meer een moedeloze reactie.. Als je zo'n 20 keer dezelfde vraag gesteld ziet worden is het het soms moeilijk om lief en vriendelijk te reageren.
  #69  
Oud 09-02-08, 21:33
RRPhantom's schermafbeelding
RRPhantom RRPhantom is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Heemstede
Berichten: 75
Standaard

Moet dit topic niet naar het archief en dus dicht om het overzichtelijk te houden wat wel kan en wat niet?
  #70  
Oud 09-02-08, 21:35
Grample's schermafbeelding
Grample Grample is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 1.130
Stuur een bericht via MSN naar Grample
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RRPhantom Bekijk bericht
Moet dit topic niet naar het archief en dus dicht om het overzichtelijk te houden wat wel kan en wat niet?
Wilde ik ook voorstellen, overzicht en voorkomt verwarring.
  #71  
Oud 09-02-08, 22:21
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Het is inmiddels mogelijk om ook met 1.1.3 (en 1.1.2) iPhones met bootloader 4.6 te bellen. Ga hiervoor naar deze discussie: De heilige graal: OTB iPhones met bootloader 4.6 software-unlock!
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
De heilige graal: OTB iPhones met bootloader 4.6 software-unlock! truckdiver Unlock [archief] 583 17-02-08 20:12
1.1.3 OTB iPhones unlockable rjfalcon Archief 2 09-02-08 11:02
De heilige graal: OTB iPhones met bootloader 4.6 software-unlock! deltoro Archief 3 08-02-08 11:03
OTB 1.1.2 -> 1.0.2 -> 1.1.1/2 niet mogelijk... pieterhoogen Unlock [archief] 3 07-02-08 15:16
Waar Hardware Unlock OTB 112 mogelijk? Magix Archief 1 01-02-08 18:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:37.