//

Firmware 3.0.1 naar 3.1.2 unlocken en jailbraik?

Firmware 3.0.1 naar 3.1.2 unlocken en jailbraik? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zou mijn iPhone met firmware 3.0.1 willen unlocken en jailbraiken nadat ik geupdate heb naar firmware 3.1.2. De baseband is 04.26.08. Is dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-11-09, 21:28
emmom emmom is offline
• iOS 6.0.1
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 6
Standaard Firmware 3.0.1 naar 3.1.2 unlocken en jailbraik?

Hallo,

Ik zou mijn iPhone met firmware 3.0.1 willen unlocken en jailbraiken nadat ik geupdate heb naar firmware 3.1.2. De baseband is 04.26.08. Is dat al mogelijk? Zowel ja, hoe?

Ik heb al op de site gezocht maar ik heb niets duidelijk gevonden. Sorry als ik één van de mensen ben die zonder te zoeken gewoon een topic openen ..

Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-11-09, 22:35
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Dit is echt te vinden hier op de site, mijn advies is een custom firmware te gebruiken zodat de baseband niet geupdate wordt. De nieuwe baseband is te unlocken, maar je beperkt misschien je mogelijkheden tot unlocken in de toekomst. De custom firmware zijn hier te vinden.
  #3  
Oud 03-11-09, 22:39
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ControlSje Bekijk bericht
Dit is echt te vinden hier op de site, mijn advies is een custom firmware te gebruiken zodat de baseband niet geupdate wordt. De nieuwe baseband is te unlocken, maar je beperkt misschien je mogelijkheden tot unlocken in de toekomst. De custom firmware zijn hier te vinden.
Sluit ik me bij aan. Mocht je toch willen updaten naar 3.1.2 kan je jailbreaken en unlocken met BlackRa1n en BlackSn0w. Door beide termen in onze zoekfunctie te voeren krijg je veel discussies over de onderwerpen tot je beschikking. Over de Custom Firmware kun je meer informatie vinden door het door ControlSje genoemde topic.

Bij deze veel succes toegewenst.

Omdat deze vraag al meerdere malen aan bod zijn gekomen, sluiten wij deze discussie.

// Slotje
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: jailbraik firmware 2.1 => youtube fix arne89 Jailbreak 2 16-09-10 11:29
iPhone: 3.1.2 Spirit jailbraik naar 4.0 software. Boy van Baal Jailbreak 1 14-07-10 16:54
jailbraik 3gs met firmware 3.1 mphoogeveen Archief 15 12-10-09 20:22
iPhone 1e gen.: Gegevens na jailbraik + unlock naar 3.0? Robin-m Unlock 27 21-09-09 16:30
Upgraden naar firmware 1.1.1 en unlocken s.vanwijk Archief 0 25-10-07 16:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:12.