//

Apart vraagje: 3GS 2 maanden unlocken, daarna origineel?

Apart vraagje: 3GS 2 maanden unlocken, daarna origineel? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een aparte vraag: Ik heb nu bij T-Mobile een 3GS krijgen die pas 28 december ingaat. Nu heb ik een Vodafone sim in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-11-09, 12:35
Nick Nack's schermafbeelding
Nick Nack Nick Nack is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Tiel
Berichten: 24
Standaard Apart vraagje: 3GS 2 maanden unlocken, daarna origineel?

Ik heb een aparte vraag:

Ik heb nu bij T-Mobile een 3GS krijgen die pas 28 december ingaat. Nu heb ik een Vodafone sim in mijn oude US iPhone.

Het is een 3GS 16GB die uit de doos die bootloader 5 heeft en 3.1.2.

Kan ik nu die blackrain toepassen en unlocken om hem daarna te syncen met de backup van mijn US iPhone zodat dat werkt tot 28 december om op 28 december de 3GS in restore mode te zetten en laten updaten via iTunes (zodat hij weer simlock heeft) en dan de T-Mobile kaart erin?
__________________
Mac Pro: 2 x 3,0Ghz Quad Xeon - 8GB Ram - 10.7
iMac - Mac Mini - iPad 2 - iPhone 2G 16 GB & 3GS 16 GB
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-11-09, 12:38
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.

Het antwoord op je vraag is simpelweg ja, maar stel die de volgende keer gewoon in het juiste topic

Omdat deze vragen al meerdere keren aan bod zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iphone 3gs gejailbreakt daarna geen verbinding meer jurd91 Jailbreak 5 26-10-10 01:15
3Gs laadt maar 1 internetpagina/daarna offline melding jorgen KPN 1 12-10-10 22:07
Iphone 3GS (origineel) IOS4 terug naar 3.13 origineel? MCNO iPhone algemeen 0 20-07-10 14:46
Nog 12 maanden met 3GS, opwaarderen naar 4G? verskure Odido (T-Mobile) 124 17-06-10 17:05
112 unlocken via ziphone en daarna updrade... fout! blik Unlock [archief] 13 07-03-08 15:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:58.