hoe moet ik iphone activeren zonder simkaart? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb mijn iphone tweedehands gekocht, toen was hij gejailbraikt en unlockt. maar ik had problemen met de iphone. en toen heb ik hem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
ik heb mijn iphone tweedehands gekocht, toen was hij gejailbraikt en unlockt. maar ik had problemen met de iphone. en toen heb ik hem herstelt bij itunes dus er zit nieuwste firmware op. toen ik heb opstarte bleek dat ik er geen goede simkaart in had. ik heb hem net gejailbraikt maar hij zegt het zelfde. weet iemand hoe ik mijn iphone kan activeren zonder simkaart? mvg ruben |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.
Gejailbreakt met Blackra1n? Dan moet je uiteraard nog even Blacksn0w draaien ![]() Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Jailbreak moet dat met of zonder simkaart? | ctrl8 | Jailbreak | 7 | 16-05-11 15:14 |
iPhone 3G: Hoe activeren met eigen simkaart? | spastic17 | Unlock | 0 | 20-06-10 18:33 |
iPhone 2G simvrij maar moet activeren | marivinho | iPhone algemeen | 0 | 21-02-10 14:10 |
iPhone activeren zonder O2 simkaart | duncanjb90 | iPhone algemeen | 1 | 26-10-09 09:57 |
iPhone: iPhone zonder simkaart met simlock hoe geraak ik tot bij instellingen? | Philoz | Jailbreak | 2 | 25-07-09 02:24 |
|
|