//

Recovery Mode Loop

Recovery Mode Loop discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Na Jailbreak naar 3.2 blijft mijn Iphone maar booten in Recovery mode. Ben al dagen bezig op het internet aan het struinen hoe ik het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-11-09, 21:01
hopi hopi is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 7
Standaard Recovery Mode Loop

Na Jailbreak naar 3.2 blijft mijn Iphone maar booten in Recovery mode. Ben al dagen bezig op het internet aan het struinen hoe ik het kan oplossen. Ik ben met googlen er tegenaan gelopen en aantal mensen hebben dit gefixed met Irecovery. Echter mijn interpretatie van de log gaat niet zo ver. Nogmaals in Recovery deze commando uitgevoerd (ook te zien in log) 2) Start iRecovery in Terminal / Console with iRecovery -s 3) Execute the following commands: setenv auto-boot true saveenv /exit Resultaat in log ======================================= :: :: iBoot for n82ap, Copyright 2009, Apple Inc. :: :: BUILD_TAG: iBoot-636.65 :: :: BUILD_STYLE: RELEASE :: :: USB_SERIAL_NUMBER: CPID:8900 CPRV:30 CPFM:03 SCEP:05 BDID:04 ECID:000000 99EC044DF7 IBFL:01 SRNM:[868290JQ1R4] :: ======================================= [FTL:MSG] Apple NAND Driver (AND) RO [NAND] Device ID 0xb655d7ec [NAND] BANKS_TOTAL 4 [NAND] BLOCKS_PER_BANK 8192 [NAND] PAGES_PER_BANK 1048576SG] FTL_Open [OK] Boot Failure Count: 0 Panic Fail Count: 15 Entering recovery mode, starting command prompt [OK] [FTL:MSG] FPart Init [OK] read old style signature 0x43303035 (line:371) [FTL:MSG] VFL Register [OK] [FTL:MSG] VFL Init [OK] [FTL:MSG] VFL_Open [OK] [FTL:MSG] FTL Register [OK] [FTL:WRN] Failure running _LoadFTLCxt! [FTL:WRN] Recovering NAND Data Structures - this will take some time! [FTL:WRN] _FTLRestore OK! [FTL:SG] FTL_Open [OK] Boot Failure Count: 0 Panic Fail Count: 15 Entering recovery mode, starting command prompt (Recovery) iPhone$ setenv auto-boot true (Recovery) iPhone$ saveenv (Recovery) iPhone$ /exit Closing USB connection... Wat mij opvalt 2 zaken read old style signature 0x43303035 (line:371) [FTL:WRN] Failure running _LoadFTLCxt! Kan iemand misschien verklaren wat dit zou kunnen zijn en hopelijk ook een oplossing voor mijn probleem hebben Hopi

Laatst gewijzigd door hopi; 05-11-09 om 21:04.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-12-09, 10:49
labophone labophone is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 3
Standaard "Recovery mode loop" probleem opgelost?

Ik ben benieuwd of, en zo ja, hoe je het probleem van de recovery-mode-loop heb opgelost. Ik zit met mijn 3Gs in hetzelfde schuitje.
  #3  
Oud 04-12-09, 11:06
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Wat bedoel je met "blijft maar booten"?

Blijft hangen op het Apple logo, of herstart steeds opnieuw?

Ik heb sinds kort (Cydia update?) dat eerste op mijn 3GS.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #4  
Oud 04-12-09, 11:12
labophone labophone is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Wat bedoel je met "blijft maar booten"?

Blijft hangen op het Apple logo, of herstart steeds opnieuw?

Ik heb sinds kort (Cydia update?) dat eerste op mijn 3GS.
Iedere keer als de iPhone opstart (bijvoorbeeld door hem gewoon aan te zetten) verschijnt de recovery mode. Die is alleen weg te krijgen door opnieuw te verbinden met computer en Blackra1n te starten. Daarna is de telefoon weer gewoon te gebruiken.
Beetje onhandig dus.
  #5  
Oud 04-12-09, 11:22
ThaBudz's schermafbeelding
ThaBudz ThaBudz is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: MokuM (en dan een stukkie naarboven)
Berichten: 741
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door labophone Bekijk bericht
Iedere keer als de iPhone opstart (bijvoorbeeld door hem gewoon aan te zetten) verschijnt de recovery mode. Die is alleen weg te krijgen door opnieuw te verbinden met computer en Blackra1n te starten. Daarna is de telefoon weer gewoon te gebruiken.
Beetje onhandig dus.

Dit heeft te maken met de nieuwe bootrom van Apple , hier word aan gewerkt .
__________________
IF YOU CAN'T HACK IT , IT AIN'T FUN......
  #6  
Oud 04-12-09, 14:50
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Omdat dit de zogenaamde [wiki]tethered-jailbreak[/wiki] is en hier al genoeg topics over zijn, kan deze dicht.

//Slotje.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3Gs in recovery loop, recovery niet mogelijk --> Error 40 Spider85 iPhone algemeen 1 20-12-11 22:26
Recovery Mode Loop: alles geprobeerd maar blijft hangen pdewildt iPhone algemeen 1 23-05-11 09:17
Van 4.0.1 naar 4.1 (recovery loop) Joostg iPhone algemeen 0 29-09-10 10:06
Kan niet in recovery mode / dfu mode komen Boktor2 iPhone algemeen 6 30-07-10 01:02
van recovery mode naar normal mode zonder upgrade/restore phoneI iPhone algemeen 2 10-08-08 18:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:03.