//

Iphone 3G Simlock vrij maken

Iphone 3G Simlock vrij maken discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik wil graag mijn Iphone 3G simlock vrij maken. Nu heb ik natuurlijk alles door gezocht maar ik zit toch met een probleem. Dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-11-09, 11:00
keesdr keesdr is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 150
Standaard Iphone 3G Simlock vrij maken

Hallo,

Ik wil graag mijn Iphone 3G simlock vrij maken. Nu heb ik natuurlijk alles door gezocht maar ik zit toch met een probleem. Dit heb ik gelezen op iphoneclub:

Code:
[h2]Snelle iPhone-unlock en -jailbreak voor Windows en Mac[/h2]
Het is niet nodig om zelf een IPSW-bestand aan te maken. Er is een snelle methode zonder dat je met software aan de slag moet.

Wat heb je nodig:
  • Een iPhone.
  • Speciale custom firmware 2.x (zie ons forum)
Stap 1: Installeer de nieuwste versie van iTunes op je computer. Stap 2: Download de custom firmware. Dit is een kant en klaar bestand met een aangepaste versie van firmware 2.x, die al door iemand anders is gemaakt. iPhoneclub-supermod Michael maakt altijd een betrouwbare custom firmware die je via RapidShare en andere bestandsuitwisseldiensten kunt downloaden. Stap 3: Sluit de iPhone aan op de computer. Zorg dat er een reservekopie van de inhoud van je iPhone wordt gemaakt. Stap 4: Zet je iPhone in recovery mode:
  • Schakel de iPhone uit door de Power-knop even ingedrukt te houden tot de opmerking Zet uit verschijnt.
  • Sluit de iPhone weer aan en houd tegelijkertijd de Home-knop ingedrukt tot het iTunes-icoon met de stekker verschijnt.
Stap 5: Sluit de iPhone aan op de computer. Ga naar iTunes, houd de Shift-toets (Windows) of de Alt-toets (Mac) ingedrukt terwijl je op de Herstel-knop drukt. Stap 6: Blader naar het gewenste firmwarebestand (IPSW) en selecteer het. Stap 7: Wacht tot het proces klaar is. Dit duurt hooguit een kwartier. Stap 8: Eventueel kun je daarna de reservekopie terugzetten, zodat je alle muziek, films en andere content weer terug op de iPhone krijgt.
Werkt dit op de Iphone 3G?

Want bij dit stukje tekst staat er niks van bij.

Dan vind ik wel Custom Firmware van versie 2.X maar geen nieuwere versies? Al die topics zijn van 2008.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Dus:

Bovenstaande methode werkt dat op de 3G?
Waar vind ik nieuwere custom firmware bijv versie 3.0?

Alvast bedankt!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-11-09, 11:03
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.

Jij moet updaten naar een officiële 3.1.2 firmware (in iTunes) en dan jailbreaken met Blackra1n. Daarna kan je dan unlocken met Blacksn0w. Hierover kan je trouwens in dit topic verdergaan.

Omdat deze vraag al meerdere keren aan bod is gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3g Simlock vrij maken jelle956 Jailbreak apps en thema's 2 23-11-10 21:11
Simlock vrij maken iPhone 2G T-mobile richard250 Odido (T-Mobile) 6 23-07-10 18:16
iPhone 3G: UK Iphone legaal simlock vrij maken DeBar0n Unlock 4 16-09-09 16:35
iPhone 1e gen.: Iphone 2G simlock vrij maken lukt niet. thom555 Unlock 7 29-08-09 21:17
waarom is iphone 3g niet simlock vrij te maken? r21 Archief 1 16-10-08 15:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:00.