//

Van versie 3.0.1 naar versie 2.0.1 bijv

Van versie 3.0.1 naar versie 2.0.1 bijv discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Kan je met je firmware versie terug gaan naar een oudere? Bijv als je nu versie 3 hebt kan je dan zonder problemen de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-11-09, 17:53
keesdr keesdr is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 150
Standaard Van versie 3.0.1 naar versie 2.0.1 bijv

Hallo,

Kan je met je firmware versie terug gaan naar een oudere?

Bijv als je nu versie 3 hebt kan je dan zonder problemen de custom versie 2.2 erop zetten?
Met shift ingedrukt op herstellen drukken enz?

Voordat dit onderwerp gesloten word, kan geen zinnig antwoord vinden op het forum. Op mijn vraag dan.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-11-09, 17:54
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Om je vraag te beantwoorden, ja dat kan. Dat heet downgraden. Ik vind het opmerkelijk dat je er niets over gevonden krijgt, want ik krijg echt wel wat resultaten (deze vraag is zelfs nog eerder op de middag gesteld). Zoek eens op downgraden en je zult er meer over te lezen krijgen.

Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Iphone 3G versie 3.1.2 jailbreak omzetten naar versie 4? Poohbeer Jailbreak 11 08-03-11 19:20
van 3.1.3 naar 4.0 (nieuwste versie via iTunes is 4.0.2) ceke007 iTunes 4 15-08-10 10:04
Windows: update van iphone 8 naar versie 9 gaat niet wilreiner iTunes 1 14-03-10 12:47
terug naar oudere versie van een app? John48 iPhone Apps 6 25-03-09 00:03
van iTunes 1.1.3 terug naar Jailbraked versie danema Unlock [archief] 32 10-02-08 17:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:23.