installer discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo. ik ben hier net nieuw en heb een vraag: ik weet niet of ik in het goed mapje me topic plaats maar toch. ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() hallo.
ik ben hier net nieuw en heb een vraag: ik weet niet of ik in het goed mapje me topic plaats maar toch. ik zag op youtube een filmpje over de app installer. ik vroeg me ook af of je iphone 3gs gejailbreakt moet zijn voordat je installer kan downloaden? en zouden jullie mij in stappen kunnen instrueren over hoe ik het zou moeten downloaden. alvast bedankt, groeten Pbs |
|
|
![]() |
|
![]() Allereerst van harte welkom op het iPhone-forum.
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Installer is verleden tijd, heden gaat het over Cydia ![]() ![]() Omdat deze vraag al meerdere keren aan bod is gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Installer | Trust | Archief | 2 | 11-07-08 15:14 |
Installer | Dilum2444 | Jailbreak apps en thema's | 17 | 21-05-08 16:17 |
Installer | Jarhead | Archief | 1 | 02-05-08 23:21 |
Installer | evolutionneke | iPhone algemeen | 6 | 09-04-08 22:05 |
Help: Installer.app re-install molt installer.app en ssh :( | vanhuet | Jailbreak apps en thema's | 0 | 29-01-08 19:32 |
|
|