//

Help! Apps staan op E-schijf,iTunes weigert pad naar E accepteren. Desperate!

Help! Apps staan op E-schijf,iTunes weigert pad naar E accepteren. Desperate! discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Need help desperately!!! Mijn nieuwe iPhone moest terug naar de shop, en ik wilde mijn C-schijf opschonen om softwareproblemen vanuit mijn kant uit te sluiten. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-11-09, 15:18
rebeltje rebeltje is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 10
Standaard Help! Apps staan op E-schijf,iTunes weigert pad naar E accepteren. Desperate!

Need help desperately!!!

Mijn nieuwe iPhone moest terug naar de shop, en ik wilde mijn C-schijf opschonen om softwareproblemen vanuit mijn kant uit te sluiten.

Mijn applicaties staan netjes op de E-schijf juist om het probleem wat ik nu ondervind te voorkomen, maar ja hoor: de nachtmerrie is natuurlijk toch uitgekomen!
En hulp via de iTunessite is niet te vinden, onoverzichtelijk, en je blijft klikken,maar het werkt gewoon niet. De site blijft hangen en een e-mail icoontje dat niet werkt....verschrikkelijk gewoon.....als iemand mij een e-mailadres van de supportdesk van de itunesstore kan geven zou ik al heel gelukkig zijn.

Ik heb itunes geïnstalleerd op mijn C-schijf en bij 'bewerken', 'voorkeuren' 'geavanceer', de juiste locatie ingevoerd, maar de iTunesmap wordt gewoon geïnstalleerd onder 'muziek' op de c-schijf, wat ik ook doe.

Ik heb zelfs iTunes op de E-schijf geïnstalleerd, maar dat werkt ook niet.

Proberen slim te zijn en de applicaties de kopiëren en in het nieuwe iTunes mapje te plaatsen kan ik ook wel vergeten, want die negeert hij gewoon.
Opnieuw downloaden is heel tricky, want de melding die normaal gesproken verschijnt als je een applicatie al gekocht hebt, verschijnt niet.
Hij download de app gewoon alsof het een nieuwe is.
Ik heb voor honderden euro's aan applicaties gekocht de afgelopen anderhalf jaar, dus dat ga ik nu niet proberen, vooral omdat ik niet weet hoe ik in contact met de store kan komen..

Wie heeft voor mij het juiste e-mailadres?

Óf een tip?

Alvast bedankt...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-11-09, 15:21
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Je hebt destijds niet gekozen voor 'Aankopen overzetten in iTunes'?
  #3  
Oud 07-11-09, 15:21
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Niet nodig een aparte topic voor te openen als je je vraag ergens anders al gesteld hebt. Daarom een slotje.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: Fout bij accepteren van iTunes voorwaarden Fix iTunes 3 16-02-11 19:41
Waar staan iTunes apps op de pc? Rasz iPhone Apps 9 03-02-11 18:29
Mac OS X: itunes naar d schijf rmondie iTunes 4 18-08-09 05:17
Hoeveel App Store apps heb jij in iTunes staan? iMario iPhone Apps 30 06-03-09 11:24
schijf vol na 15 apps? phoenix555 Archief 5 24-06-08 09:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:49.