//

Jailbreak lukt maar na install apps: herstelmodus

Jailbreak lukt maar na install apps: herstelmodus discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allen, Ik zit met het volgende: Ik heb onlangs een iphone 3GS 16 GB gekocht. De firmware is 3.1.2. Ik heb hem gejailbreakt met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-11-09, 14:26
Knacker Knacker is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 1
Standaard Jailbreak lukt maar na install apps: herstelmodus

Hallo Allen,

Ik zit met het volgende:

Ik heb onlangs een iphone 3GS 16 GB gekocht. De firmware is 3.1.2.
Ik heb hem gejailbreakt met blackra1n, dat verliep voorspoedig. Cyda geinstalleerd. Alles ging soepel. Wanneer ik echter een app installeer (via Cydia of via Itunes) gaat alles goed TOTDAT de iphone reboot. Vervolgens komt hij in de "herstelmodus" en geeft aan dat ik de iphone op itunes moet aansluiten. Ik kan dan alleen de iphone herstellen, waardoor de jailbreak en mijn apps weer ongedaan worden gemaakt.

Heb dit hele proces nu 2 maal doorlopen. Wil graag apps via cydia kunnen installeren, maar als dat betekent dat na elke install van een app mijn iphone naar fabrieksinstellingen moet worden gezet, heb ik er niets aan. Kost het alleen veel werk en frustratie.

Iemand een suggestie?

groeten Knacker
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-11-09, 14:32
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knacker Bekijk bericht
Hallo Allen,

Ik zit met het volgende:

Ik heb onlangs een iphone 3GS 16 GB gekocht. De firmware is 3.1.2.
Ik heb hem gejailbreakt met blackra1n, dat verliep voorspoedig. Cyda geinstalleerd. Alles ging soepel. Wanneer ik echter een app installeer (via Cydia of via Itunes) gaat alles goed TOTDAT de iphone reboot. Vervolgens komt hij in de "herstelmodus" en geeft aan dat ik de iphone op itunes moet aansluiten. Ik kan dan alleen de iphone herstellen, waardoor de jailbreak en mijn apps weer ongedaan worden gemaakt.

Heb dit hele proces nu 2 maal doorlopen. Wil graag apps via cydia kunnen installeren, maar als dat betekent dat na elke install van een app mijn iphone naar fabrieksinstellingen moet worden gezet, heb ik er niets aan. Kost het alleen veel werk en frustratie.

Iemand een suggestie?

groeten Knacker
Dat komt omdat jij een iPhone hebt met de nieuwste bootroom. Dit betekent dat wanneer je deze jailbreakt, je alleen een tethered jailbreak hebt. Oftewel, elke keer als jouw iPhone opnieuw opstart heeft het jouw computer nodig om weer op te starten. Lees er meer over in onze Wiki; tethered jailbreak.

Er is nog geen untethered jailbreak voor de iPhone met nieuwe bootroom.

Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje
 

Labels
iphone 3gs jailbreak



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: 'Moet' splinternieuwe iPhone herstellen, maar lukt niet! (geen jailbreak) svan Jailbreak 9 14-09-10 09:53
na jailbreak 3gs op 3.1.2 herstelmodus Fool Archief 1 02-01-10 19:13
Format PC, I-Tunes re-install, no-apps? MarcWessels iPhone Apps 1 28-07-09 13:34
ihpone in herstelmodus maar mag niet herstellen!!!! thewitten iPhone algemeen 3 18-12-08 22:57
taal install maar bsd subsystem ontbreekt markmg Archief 3 13-02-08 12:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:47.