Geen foto tab in itunes 9.0.2 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Heb vandaag mijn origineel geunlockte iPhone 3G geupgrade naar 3.1.2 zonder problemen. Daarbij tevens iTunes naar 9.0.2 geupgrade alleen hierbij is er wel een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Heb vandaag mijn origineel geunlockte iPhone 3G geupgrade naar 3.1.2 zonder problemen. Daarbij tevens iTunes naar 9.0.2 geupgrade alleen hierbij is er wel een probleem. Ik kan namelijk alles syncen met mijn telefoon alleen is het tabblad foto's weg in itunes. kan het ook nergens vinden dat ik het moet aanzetten. Dacht eerst dat het aan mijn telefoon lag, maar met de iphone van mijn vrouw (zelfde toestel maar met 3.0) is er hetzelfde probleem. rara hoe kan dit of wat doe ik verkeerd? Laatst gewijzigd door digital1973; 11-11-09 om 16:12. Reden: probleem verholpen |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() zelfde probleem hier
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dit tabblad stond eerst in het midden en is nu verplaatst naar het laatste tabblad, maar hij zou er moeten staan..
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
![]() opgelost.
Moet tot mijn schaamte bekennen dat na 2 dagen zoeken ik het uiteindelijk gevonden heb. De foto tab stond net buiten beeld ( in 9.0.2 staat hij uiterst rechts). En wel op zo'n mooie manier dat het net leek of het beeld gewoon niet breder was. Ik heb de linker kolom, waar je iphone vermeld staat, iets kleiner gemaakt en tadaa! mag een slotje op |
|
||||
|
||||
![]() Super! Bij deze op verzoek van TS een slotje.
// Slotje |
Labels |
foto's synchroniseren, itunes 9.0.2 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tab Beltonen niet in Itunes | mbol | iTunes | 1 | 23-01-11 16:14 |
Windows: Foto's-tab verdwenen in iTunes 9.1 | hgruijters | iTunes | 31 | 27-08-10 19:06 |
!!! Geen foto tab !!! | dyertho | Muziek, foto & video | 2 | 13-08-10 15:56 |
Windows: Tab foto's weg bij iTunes | Jolieenn | iTunes | 7 | 30-07-10 19:59 |
Windows: Programma-tab werkt niet itunes 9.2.0.62 | strikemaker | iTunes | 3 | 14-07-10 17:20 |
|
|