//

probleem: .zip bestand nr .ipsw bestand???

probleem: .zip bestand nr .ipsw bestand??? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben mijn iphone 2G met de redsn0w aan het jailbreaken maar bij stap 5 kom ik vast te zitten. Je moet namelijk een firmwarebestand ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-11-09, 22:19
FamousD FamousD is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 39
Standaard probleem: .zip bestand nr .ipsw bestand???

Ik ben mijn iphone 2G met de redsn0w aan het jailbreaken maar bij stap 5 kom ik vast te zitten. Je moet namelijk een firmwarebestand downloaden.. Als dit een .zip bestand is staat erbij dat je het via mapopties moet aanpassen door de extensies te verbergen en er .ipsw achter te zetten. Ik heb dit gedaan maar op de afbeelding die erbij staat kun je dan een "vierkantig blokje zien met een itunes logo op" bij mij verandert die afbeelding niet(= het blijft een .zip, winrar afbeelding)...

Iemand een idee hoe dit komt en hoe ik dit kan oplossen?

Hier is de link naar de site!

https://forum.iculture.nl/f14/i...ws-fw-3-x.html
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-11-09, 22:36
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Het kan zijn dat je een Zip-bestand hebt gedownload. In dat geval moet je eerst extensieweergave instellen. Open hiervoor een willekeurige map op je desktop-pc en kies Extra > Mapopties.
In het volgende scherm ga je naar de tabbladweergave. Zoek de optie Extensies voor bekende bestandstypen weergeven. Verwijder het vinkje en klik OK. Nu krijg je bij elk bestand de juiste bestandextensie te zien. Klik nu met je rechtermuisknop op het firmwarebestand (zip) en kies Naam wijzigen. Wijzig de bestandsextensie van .zip naar .ipsw.
Het is dus niet de bedoeling dat je de extensies verbergt, maar dat je ze juist zichtbaar maakt. Dan staat er iets als firmware.ispw.zip waarbij je .zip kan verwijderen

Deze kan op slot.
//Slotje
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Firmware wordt gedownload als .zip bestand Doblie Archief 3 23-09-10 20:13
iPhone: .ipsw bestand gtturbo Jailbreak 2 04-05-10 13:13
zip bestand theme tinos Jailbreak apps en thema's 2 08-10-08 11:11
e-mailbijlage ZIP-bestand probleem panne015 iPhone algemeen 0 29-12-07 10:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:02.