//

Wat te doen na totale reset?

Wat te doen na totale reset? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Waarschijnlijk mag dit bericht hier niet staan maar ik vind geen betere plek op dit forum. Ik heb een gebruikte en gehackte iPhone over genomen. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-11-09, 10:52
Figuurzaagje Figuurzaagje is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 3
Standaard Wat te doen na totale reset?

Waarschijnlijk mag dit bericht hier niet staan maar ik vind geen betere plek op dit forum.

Ik heb een gebruikte en gehackte iPhone over genomen. Op het laatste moment leek de vorige gebruiker het handig om de iPhone een soort totale fabrieksreset te geven, zodat al zijn nummers er uit zouden zijn.

De iPhone lag ongeveer een half uur te rekenen en toen was hij gelockt. Dit geheel tegen de verwachting van de vorige eigenaar die dacht dat zijn laatste hack niet meer te verwijderen was.

Ik kon nog mijn pin code invoeren, maar na acceptatie toch alleen 112 bellen. Na aansluiting op iTunes kwam op de PC de melding dat de SIM kaart niet geldig was voor deze iPhone.

Heb ik nu een iBrick of is er nog iets van te maken?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-11-09, 11:37
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Als je even goed had gezocht op het forum, je moet je iPhone activeren met de juiste SIM. Heb je die betreffende SIM niet dan kun je het in principe direct oplossen met een jailbreak.
  #3  
Oud 11-11-09, 12:32
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Zoals evmw al aangeeft is hier meer dan genoeg informatie over te vinden. Bij deze dan ook het vriendelijke verzoek om de zoekfunctie te gebruiken. Zoekterm "activatie" levert bijvoorbeeld deze resultaten op.

Tip
Bekijk ook eens onze zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen)


Omdat deze vraag al meerdere malen aan bod is gekomen, sluiten wij deze discussie.

// Slotje
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 Freezed op het appeltje, maar itunes vind hem niet... Wat te wat te doen? tom91 iTunes 2 25-12-10 16:25
Wat te doen na totale reset - Deel 3 Figuurzaagje Archief 2 17-11-09 11:39
Wat te doen na totale reset - deel 2 Figuurzaagje Archief 2 11-11-09 16:06
Hoe HARDWARE reset doen op iPhone jbott Unlock [archief] 4 04-02-08 23:09
[Heb 1.1.1 al voordat ik hem uit de doos haalde] Wat te doen en wat zijn de nadelen? Pietje123456 Archief 11 15-10-07 11:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:48.