//

Wat te doen na totale reset - deel 2

Wat te doen na totale reset - deel 2 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Wacht even met het sluiten van dit topic a.u.b. Ik heb iets meer van jullie geduld nodig omdat ik niet verder kom. Mijn eerste vraag ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-11-09, 15:54
Figuurzaagje Figuurzaagje is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 3
Standaard Wat te doen na totale reset - deel 2

Wacht even met het sluiten van dit topic a.u.b. Ik heb iets meer van jullie geduld nodig omdat ik niet verder kom.

Mijn eerste vraag is helaas direct dichtgetimmerd, vandaar dat ik een nieuw topic heb moeten starten.

Ook al is mijn vraag al zeer vaak gesteld, ik kan nergens het antwoord vinden.

A. niet met het zoekbegrip "activatie"
B. niet na het bestuderen van "begrippen en handleidingen"

Mijn reeds gehackte iPhone is volledig ge-reset. De hack is nu weg. Kan ik zomaar opnieuw hacken?

Ik zou de "de juiste SIM" moeten gebruiken. Wat betekent dat?

Hoe kan ik zien, welke iPhone ik precies heb? Hij is zilvergrijs aan de achterkant met 8Gb geheugen. Hij zou op internet kunnen, al weet ik niet via welk protocol. Hij heeft geen GPS navigatie mogelijkheden.

Als deze vraag al gesteld is, dan zou het fijn zijn als iemand het antwoord kan opsporen want ik vind het antwoord dus niet.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-11-09, 16:00
kal_el kal_el is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Figuurzaagje Bekijk bericht
Wacht even met het sluiten van dit topic a.u.b. Ik heb iets meer van jullie geduld nodig omdat ik niet verder kom.

Mijn eerste vraag is helaas direct dichtgetimmerd, vandaar dat ik een nieuw topic heb moeten starten.

Ook al is mijn vraag al zeer vaak gesteld, ik kan nergens het antwoord vinden.

A. niet met het zoekbegrip "activatie"
B. niet na het bestuderen van "begrippen en handleidingen"

Mijn reeds gehackte iPhone is volledig ge-reset. De hack is nu weg. Kan ik zomaar opnieuw hacken?

Ik zou de "de juiste SIM" moeten gebruiken. Wat betekent dat?

Hoe kan ik zien, welke iPhone ik precies heb? Hij is zilvergrijs aan de achterkant met 8Gb geheugen. Hij zou op internet kunnen, al weet ik niet via welk protocol. Hij heeft geen GPS navigatie mogelijkheden.

Als deze vraag al gesteld is, dan zou het fijn zijn als iemand het antwoord kan opsporen want ik vind het antwoord dus niet.
niet gehackt maar gejailbreakt en geunlocked.
Zoek dus naar unlock en jailbreak en je komt een heel eind.
Aangezien de iPhone grijs is gaat het om een 1G iPhone uit amerika.
Dus zou je die moeten activeren met een AT&T kaartje, maar dat heb je dus niet.

Wat je moet doen is jailbreaken en unlocken (maar ik weet niet hoe het jailbreak bestand bij jou noemt, aangezien ik met een 3G zit)

Maar zoals gezegd: zoek op unlock iPhone 1G en jailbreak iPhone 1G en je vindt zeker wat je zoekt!
  #3  
Oud 11-11-09, 16:06
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Je iPhone updaten naar de nieuwste firmware via iTunes (firmware 3.1.2.). Vervolgens jailbreaken met Blackra1n en unlocken met Blacksn0w.

Het antwoord staat toch echt wel in diverse discussies op het forum, dus ik daarom zal ik dit topic nu sluiten. Voor vragen kun je bijv. terecht in de twee topics die ik net heb genoemd.

// Slotje
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 Freezed op het appeltje, maar itunes vind hem niet... Wat te wat te doen? tom91 iTunes 2 25-12-10 16:25
Wat te doen na totale reset - Deel 3 Figuurzaagje Archief 2 17-11-09 11:39
Wat te doen na totale reset? Figuurzaagje Archief 2 11-11-09 12:32
Hoe HARDWARE reset doen op iPhone jbott Unlock [archief] 4 04-02-08 23:09
[Heb 1.1.1 al voordat ik hem uit de doos haalde] Wat te doen en wat zijn de nadelen? Pietje123456 Archief 11 15-10-07 11:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:25.