//

Help me mijn gegevens veilig te stellen bij restore naar 3.1.2 en jailbreak.

Help me mijn gegevens veilig te stellen bij restore naar 3.1.2 en jailbreak. discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone 3G (factory unlocked uit italie) draait al een tijdje op OS 3.0 Op dit moment begint hij echter steeds trager te worden en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-11-09, 15:40
GHSantegoeds GHSantegoeds is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 11
Standaard Help me mijn gegevens veilig te stellen bij restore naar 3.1.2 en jailbreak.

Mijn iPhone 3G (factory unlocked uit italie) draait al een tijdje op OS 3.0
Op dit moment begint hij echter steeds trager te worden en sinds een week of 2 crasht zelfs de camera applicatie meteen bij het openen ervan.

Hoog tijd voor een restore dus, en dan wil ik natuurlijk meteen 3.1.2 installeren. Ik heb geen mac dus zal helaas geen pwnagetool kunnen gebruiken, maar ik geloof niet dat blackrain moeilijk toe te passen zal zijn.

Waar het me vooral om gaat is dat ik niet naar een backup wil herstellen omdat dan alle rotzooi en ellende ook weer terugkomt, maar ik wil wel graag mijn contactpersonen, smsjes, bestandjes in iFile, documenten en wat andere belangrijke instellingen behouden.

Wat ik dus zou willen weten is hoe ik de benodigde bestanden (buiten iTunes om) kan backuppen, welke bestanden zijn het die niet met de synchronisatie hersteld zullen worden? Waar kan ik deze bestanden vinden? Hoe kan ik ze terugzetten? En met welk programmatje kan ik dit het beste allemaal doen? Op de een of andere manier krijg ik OpenSSH op mijn telefoon niet aan de praat en mijn proefperiode van DiskAid is al voorbij, momenteel ben ik wat aan het proberen met iPhone PC Suite.

Laat me het alsjeblieft weten hoe en welke bestanden ik moet kopieren om veilig te kunnen restoren.

Bij voorbaat dank,

Guido
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-11-09, 16:03
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Dit is allemaal al op het forum te vinden. Kan ook allemaal worden gevonden via de zoekfunctie. Zoek bijv. eens op "backup" of "backup contactpersonen".

Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: gegevens behouden bij JB van 4.1 naar 4.2.1 mr commuter Jailbreak 4 11-12-10 21:00
Veilig voor mijn situatie? JimA Jailbreak 1 02-06-10 16:02
Na Restore van Mac, Kan ik mijn nieuwe gegevens niet meer terug syncen! Bobbyoriginal iTunes 0 02-04-10 02:29
iPhone 3GS: Kan ik mijn toestel veilig un-jailbreaken? Lee93 Unlock 1 21-03-10 21:32
Error (6) bij restore van 1.1.3 (iTunes) naar 1.1.1 whitehouse Jailbreak [archief] 6 26-03-09 07:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:23.