navigon update wil niet installeren discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) als ik de update van navigon 1.3.0 wil installeren op mijn iphone dan krijg ik de melding dat er te weinig ruimte vrij is om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() als ik de update van navigon 1.3.0 wil installeren op mijn iphone dan krijg ik de melding dat er te weinig ruimte vrij is om dit onderdeel te downloaden en dat ik fotos en videos moet verwijderen.
Er staan geen foto's meer op noch videos... ik heb nog 3.94GB ruime vrij volgens itunes. De update is slechts 1.65Gb. Hoe los ik dit op? THX |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() De navigon eerst van je iPhone verwijderen. Daarna via iTunes installeren
![]()
|
![]() En omdat het antwoord door King1987 gegeven is en dit een bekend 'probleem' is, kan deze op slot
![]() //Slotje |
Labels |
navigon update |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: iTunes wil niet installeren | iPeppel | iTunes | 4 | 14-01-11 13:39 |
Navigon Select T-mobile (Ben) wil niet openen. | amsterdam2226 | iPhone Navigatie | 4 | 09-12-10 15:19 |
Ad Hoc wil niet installeren | Emiel Janson | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 18-01-10 23:31 |
update Navigon installeren | fxrdg | iPhone Apps | 1 | 30-12-09 19:30 |
Quikpwn wil niet installeren | dannyzreac | iPhone algemeen | 5 | 08-01-09 00:27 |
|
|