Belkin AV kabel discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ben een trotse bezitter van een heuse iPhone 3G met FM 3.01, Ik heb van de week een AV-kabel gekocht van het merk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hallo allemaal,
Ben een trotse bezitter van een heuse iPhone 3G met FM 3.01, Ik heb van de week een AV-kabel gekocht van het merk Belkin. Bedoeling van deze kabel is dat je films én foto's via je iPhone op een televisie kan afspelen. Nu kan ik inderdaad films afspelen, maar foto's worden niet op de televisie weergegeven. Weet iemand wat er loos kan zijn? (waarom er geen foto's worden weergegeven op mijn televisie) Alvast dank voor de helpende suggesties. |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() kan off topic, moet de foto 'afspelen' via knopje 'play'...
|
|
||||
|
||||
![]() Bedoel je nu dat het je is gelukt rwflink?
|
|
||||
|
||||
![]() Omdat het probleem blijkbaar is opgelost, kan hier een slotje op.
//Slotje |
Labels |
3g iphone, accesoires, av-kabel, belkin |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Belkin audio video kabel word niet ondersteund..... | conner | iPad algemeen | 1 | 13-01-11 13:26 |
Belkin bluetooth muziek ontvanger? | Boy van Baal | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 27-07-10 01:14 |
Belkin tunebase fm | frk^^ | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 14-03-10 21:55 |
Vraag over Belkin | sjoeii | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 03-12-09 14:36 |
Belkin iPod TuneBase FM 2 | marcoryn | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 30-12-08 12:33 |
|
|