//

Gezocht: VoiceMemo / Dictafoon app van FW 3.0!

Gezocht: VoiceMemo / Dictafoon app van FW 3.0! discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Naar aanleiding van een ander topic ben ik op zoek naar de Dictafoon / VoiceMemo app van de iPhone met firmware 3.0. Ik heb een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-11-09, 16:22
ℜuben's schermafbeelding
ℜuben ℜuben is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 214
Standaard Gezocht: VoiceMemo / Dictafoon app van FW 3.0!

Naar aanleiding van een ander topic ben ik op zoek naar de Dictafoon / VoiceMemo app van de iPhone met firmware 3.0. Ik heb een half uurtje via Google gezocht maar kan 'm nergens vinden en het lukt me ook niet om individuele apps uit het ipsw bestand van firmware 3.0 te plukken.

Dus bij deze het vriendelijke verzoek aan iemand die nog firmware 3.0 op zijn gejailbreakte iPhone heeft om de Dictafoon app in een ZIP bestandje te zetten en hier (of ergens) online te zetten.

Hij staat op de iPhone in /private/var/stash/Applications/VoiceMemos.app.

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-11-09, 16:25
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Misschien domme vraag, maar mag ik dat doen (in verband met licenties van Apple)?
  #3  
Oud 16-11-09, 17:01
ℜuben's schermafbeelding
ℜuben ℜuben is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 214
Standaard

Beetje een "grijs" gebied denk ik. Officieel waarschijnlijk niet, maar ik zie er niet echt kwaad in aangezien ik 'm al heb maar alleen een oudere versie wil en iedereen die 'm niet heeft zal er volgens mij ook geen klap aan hebben. Ik denk sowieso niet dat het werkt om 'm op een iPhone te zetten waar de app niet op staat, ik wil alleen graag de binary van een oude versie om te zien of ik daarmee het probleem op kan lossen dat de 3.1 versie niet meer dan ongeveer 30 minuten kan opnemen.
  #4  
Oud 16-11-09, 17:26
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Mijn punt was meer dat ik zo niet een moderator aan mn broek wil hebben hangen. Graag even reply of PM van mod met goedkeuring, dan post ik het wel ff.
  #5  
Oud 16-11-09, 17:30
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Wissel anders onderling via de PB even mail adressen uit en regel het zo even verder. Dan kan deze verder op slot.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Contacten en Dictafoon app verdwenen na installatie iName adamba Jailbreak apps en thema's 1 15-02-11 10:06
iPhone 'Dictafoon'-app neemt op met Apple Lossless Zuurbekje iPhone Apps 0 23-03-10 09:15
Ontwikkelaar gezocht voor het maken van een app tegen vergoeding juulie Archief 1 06-03-09 17:15
Gezocht: 1.1.2-versie van Preferences.app one111one1one11 Archief 1 27-01-08 22:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:27.