//

Vraag over agenda

Vraag over agenda discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik heb een Nederlandstalige 3GS met 32 GB waar ik een vraagje over heb. Onlangs is daar met hulp van een handige collega een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-11-09, 17:40
masucajope masucajope is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 4
Talking Vraag over agenda

Beste,

Ik heb een Nederlandstalige 3GS met 32 GB waar ik een vraagje over heb. Onlangs is daar met hulp van een handige collega een push mail account met Exchange op geinstalleerd. Daarmee synchroniseer ik ook contacten en mijn agenda. Dat gaat via 3G, ik heb geen MobileMe account of zo.

Helaas was ik wel vergeten in iTunes aan te geven dat ik voortaan geen agenda en contacten meer via Outlook synchroniseer. Zodoende werden mijn contacten en agenda afspraken verdubbeld. Dat heb ik opgelost door te synchroniseren met een nieuwe Outlook installatie op een andere pc. Nu ben ik mijn dubbele contacten en afspraken kwijt.

Weet iemand hoe ik de kleur van mijn ‘Exchange’ agenda afspraken kan veranderen? Die zijn nu rood en heb ik liever in een wat vriendelijker kleur. En kan mijn lege agenda ‘Van mijn pc’ uit mijn iphone worden verwijderd?

Alvast bedankt voor het meedenken.

Groetjes,
Marcel
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-11-09, 17:59
ℜuben's schermafbeelding
ℜuben ℜuben is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 214
Standaard

Dit kan helaas alleen op een omslachtige manier als je een jailbreak hebt. Ooit heb ik daar een topic over beantwoord, zal het zo eens opzoeken.

EDIT
Ik was toen nog op het forum aanwezig als InternetRebel: https://forum.iculture.nl/f28/i...-mac-os-x.html


Laatst gewijzigd door ℜuben; 16-11-09 om 18:03.
  #3  
Oud 16-11-09, 18:03
masucajope masucajope is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ℜuben Bekijk bericht
Dit kan helaas alleen op een omslachtige manier als je een jailbreak hebt. Ooit heb ik daar een topic over beantwoord, zal het zo eens opzoeken.

Jailbreak is geen probleem, ben benieuwd naar de rest. Dank alvast
  #4  
Oud 16-11-09, 18:16
ℜuben's schermafbeelding
ℜuben ℜuben is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 214
Standaard

Ik weet niet of je mijn "Edit" gezien hebt, dus nog maar een reactie plaatsen om je erop te attenderen. De "tutorial" was om de kleuren gelijk te maken aan die van iCal, maar als je een aantal stappen overslaat en op een andere manier de door jou gewenste kleuren weet om te rekenen naar RGB waardes (Photoshop, Eyedroppers, oid) dan moet je er mee uit de voeten kunnen denk ik.
  #5  
Oud 16-11-09, 20:53
masucajope masucajope is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ℜuben Bekijk bericht
Ik weet niet of je mijn "Edit" gezien hebt, dus nog maar een reactie plaatsen om je erop te attenderen. De "tutorial" was om de kleuren gelijk te maken aan die van iCal, maar als je een aantal stappen overslaat en op een andere manier de door jou gewenste kleuren weet om te rekenen naar RGB waardes (Photoshop, Eyedroppers, oid) dan moet je er mee uit de voeten kunnen denk ik.
Had het idd nog niet gezien. Moet wel op zoek naar iemand met iCal. Dank, ik hou je op de hoogte.

Groetjes,
Marcel
  #6  
Oud 16-11-09, 21:08
ℜuben's schermafbeelding
ℜuben ℜuben is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 214
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door masucajope Bekijk bericht
Moet wel op zoek naar iemand met iCal. Dank, ik hou je op de hoogte.
Eh nee... mijn "tutorial" was voor mensen die de kleuren van hun agenda hetzelfde wilden hebben als in iCal. Wil je "gewoon andere kleuren" dan heb je uiteraard geen iCal nodig, maar gewoon de RGB waardes van de gewenste kleur.
  #7  
Oud 16-11-09, 21:18
masucajope masucajope is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 4
Standaard

Aha, ik zie het. Je moet de kleuren editen in het agenda bestand. Okee, eerst jailbreaken dus. Moet lukken, tutorial ziet er degelijk uit!
  #8  
Oud 16-11-09, 21:33
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Graag dan ook verder gaan in dat topic. Bij deze, zal ik dit topic sluiten.

// Slotje
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda kees20 iTunes 1 27-02-11 23:33
standaard iphone agenda synchroniseren met 2e agenda Quatz iPhone algemeen 0 05-02-11 22:15
Outlook agenda overzetten in windows live agenda wous5 iPhone algemeen 2 27-07-10 08:57
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? paro iTunes 0 26-08-09 22:21
iMac: agenda Thuis & PC agenda Werk? BfromB iTunes 8 26-07-09 11:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:38.