//

Over het syncen van je Iphone!

Over het syncen van je Iphone! discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, een paar dagen geleden heb ik mijn iphone 3gs laten breaken en unlocken maar nu heb ik een probleem. Ik wil muziek erop ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-11-09, 19:47
Yar0nn0 Yar0nn0 is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1
Standaard Over het syncen van je Iphone!

Hallo allemaal,

een paar dagen geleden heb ik mijn iphone 3gs laten breaken en unlocken maar nu heb ik een probleem. Ik wil muziek erop zetten maar hij zegt nu dat hij eerst alles moet syncen wat erop staat omdat het op een andere itunes is gejailbreaked en allemaal apps erop zijn gezet. Nu heb ik 2 vragen:

1. Stel dat ik alles sync, worden dan alleen de apps verwijder die ik zelf handmatig ook kan verwijderen? Daarmee bedoel ik dus als je lang op een icoontje drukt dat je dan dat kruisje ziet? .. of worden alle apps verwijderd die niet standaard op die iphone zitten? .. haha nogal lastig

2. Stel dat ik sync .. alles dus .. kan het dan zo zijn dat hij ook niet meer jailbreaked en unlockt is? of heeft dat alleen met de updates te maken ..

Bedankt!

Yaron
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-11-09, 19:52
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yar0nn0 Bekijk bericht
Hallo allemaal,

een paar dagen geleden heb ik mijn iphone 3gs laten breaken en unlocken maar nu heb ik een probleem. Ik wil muziek erop zetten maar hij zegt nu dat hij eerst alles moet syncen wat erop staat omdat het op een andere itunes is gejailbreaked en allemaal apps erop zijn gezet. Nu heb ik 2 vragen:

1. Stel dat ik alles sync, worden dan alleen de apps verwijder die ik zelf handmatig ook kan verwijderen? Daarmee bedoel ik dus als je lang op een icoontje drukt dat je dan dat kruisje ziet? .. of worden alle apps verwijderd die niet standaard op die iphone zitten? .. haha nogal lastig

2. Stel dat ik sync .. alles dus .. kan het dan zo zijn dat hij ook niet meer jailbreaked en unlockt is? of heeft dat alleen met de updates te maken ..

Bedankt!

Yaron
1. Je moet de door jou gekochte apps uit de Store, overzetten in de iTunes waar je nu mee wilt gaan werken. Dus in iTunes klikken op "Aankopen overzetten in iTunes", want dan worden deze gekopieerd naar je iTunes. Bij synchronisatie worden ze automatisch weer op je iPhone gezet. Wat je uit Cydia hebt, raak je niet kwijt. De standaard icoontjes als Youtube en de Appstore raak je nooit kwijt bij een sync.

2. Nee, als je synchroniseert hoef je niet bang te zijn dat je je unlock of jailbreak kwijtraakt. Dat heeft inderdaad te maken met updates, want dan raak je deze wel kwijt.

Meer info vind je via de zoekfunctie .

Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Is het mogelijk om wireless iCal te syncen? lakes iPhone algemeen 7 09-06-10 23:02
podcasts van iphone naar itunes syncen?? MarkP iTunes 0 18-05-10 16:08
Mac OS X: wireless syncen van je iPhone met je MacBookPro guided tours iTunes 1 12-11-09 16:44
Contacten syncen van iphone naar sim kaart ? Data iTunes 0 24-07-09 18:44
Inhoud van Iphone wordt gewist bij syncen? fillem iTunes 0 20-07-08 21:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:33.