iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Kan geen muziek toevoegen in Itunes naar mijn Iphone (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/48521-geen-muziek-toevoegen-itunes-naar-mijn-iphone.html)

dnootenboom 18-11-09 12:24

Kan geen muziek toevoegen in Itunes naar mijn Iphone
 
Hallo,

ik had Windows Vista geinstalleerd op mijn PC met Itunes erop. Dit werkt prima en ik kon zo vanuit mijn muziek map, bestanden slepen naar Itunes.

Nu heb ik sinds 2 weken windows 7 en heb ik Itunes opnieuw moeten installeren. Helaas lukt het mij nu niet meer om muziek toe te voegen.

Wie kan mij hiermee helpen?

Alvast bedankt.

Gr dennis

evmw 18-11-09 12:50

Krijg je je muziek niet in iTunes, of krijg je de muziek niet op je iPhone? Iets meer info is wel zo handig :)

dnootenboom 18-11-09 13:05

Kan geen muziek toevoegen in Itunes naar mijn Iphone
 
Uhh was ik vergeten te vermelden.

Ik kan ze niet toevoegen op mijn Iphone in Itunes

evmw 18-11-09 13:08

iPhone wordt wel herkend in iTunes en je hebt een 'account' in iTunes voor deze iPhone gemaakt? Probeer je manueel er op te zetten of te synchroniseren?

dnootenboom 18-11-09 13:12

Kan geen muziek toevoegen in Itunes naar mijn Iphone
 
Ja Iphone wordt wel herkend in Itunes. Heb deze pc gemachtigd.

Ik had al een bestaand account, omdat ik Itunes al gebruikte in Vista.

Ik probeer muziek manueel erop te zetten. Dit deed ik altijd al en als ik synchroniseer wil hij 200 gb aan muziek toevoegen en dat past niet ;-)

evmw 18-11-09 13:13

Waar gaat het precies fout dan, want dat mis ik nog even? Foutmeldingen bijvoorbeeld?

dnootenboom 18-11-09 13:19

Kan geen muziek toevoegen in Itunes naar mijn Iphone
 
Oke sorry, maar ik krijg geen foutmeldingen. Als ik nu muziek selecteer op mijn Externe HD, deze kon ik altijd in map muziek slepen op de Iphone.
Dit werkt nu niet meer. Ik blijf het rode rondje met streep zien.

In het begin had ik al probleem dat ik Itunes niet eens kon opstarten, want hij gaf aan dat ik geen rechten had. Ik heb admin rechten. Heb daarom niveau omlaag gezet. Nu opent hij Itunes wel weer.

evmw 18-11-09 13:24

En als je de muziek eerst naar de bibliotheek van iTunes brengt, en van daaruit naar de iPhone sleept?

De Generaal 18-11-09 13:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dnootenboom (Bericht 385139)
Oke sorry, maar ik krijg geen foutmeldingen. Als ik nu muziek selecteer op mijn Externe HD, deze kon ik altijd in map muziek slepen op de Iphone.
Dit werkt nu niet meer. Ik blijf het rode rondje met streep zien.

In het begin had ik al probleem dat ik Itunes niet eens kon opstarten, want hij gaf aan dat ik geen rechten had. Ik heb admin rechten. Heb daarom niveau omlaag gezet. Nu opent hij Itunes wel weer.

Je instellingen staan nu op synchroniseren. In het menu van iTunes (die je te zien krijgt wanneer je je iPhone aansluit), zie je recht voor je een aantal optie. Je moet dan aanvinken dat je 'Muziek en video's handmatig wilt bewerken'. Vervolgens kan je muziek er weer in slepen.

dnootenboom 18-11-09 13:29

Dat had ik al wel gedaaan. Ik heb me hele Externe HD met muziek toegevoegd aan bibliotheek. Dat duurde een hele tijd en ging ook gelijk de covers erbij zoeken.

Vanuit hier krijg ik ze ook niet op mijn Iphone

Oke, maar dat is toch al standaardinstelling. Ik heb later een keer aangevinkt om muziek te synchroniseren en toen heeft hij alles verwijderd en wilde gehele Bibliotheek toevoegen.

Deze heb ik volgens mij gewoon uitgeschakeld staan.

Zal het vanavond eens bekijken

evmw 18-11-09 13:34

Je hebt het toch wel ingesteld op handmatig managen van muziek in dat geval? Als hij staat op auto syncen kun je er handmatig niets opzetten inderdaad.

edit
Wat de Generaal zegt dus ;)

dnootenboom 18-11-09 13:38

Ja klopt, maar dat heb ik uitgevinkt, maar zal dat vanavond controleren.
Mocht ik het wel juist hebben staan, wat dan..??

De Generaal 18-11-09 13:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dnootenboom (Bericht 385158)
Ja klopt, maar dat heb ik uitgevinkt, maar zal dat vanavond controleren.
Mocht ik het wel juist hebben staan, wat dan..??

Kan bijna niet anders. Dit is de enige oorzaak voor het probleem.

dnootenboom 18-11-09 13:46

Oke, dank jullie wel. Ik zal vanavond even kijken en dan reactie plaatsen

Cyrus The Virus 19-11-09 13:01

Het lijkt mij een probleem met de bibliotheek van Itunes. Naar alle waarschijnlijkheid heb je in de bibliotheek in itunes uitroeptekens voor je muziek staan. Dit betekent dat Itunes de lokatie van het bestand niet kan vinden (of zoiets dergelijks). Ik heb dit een keer gehad na een crash van vista. Nadat ik de bibliotheek had leeggemaakt en weer gevuld met de muziek vanaf mijn externe HDD, kon ik weer muziek slepen naar mijn ipod touch (3GS is besteld , 4 tot 6 weken wachten.......grrrrr)

dnootenboom 19-11-09 13:10

Nou het is gelukt. Het bleek toch het vinkje te zijn. Haha

Michel15 19-11-09 13:30

slotje dan maar ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:40.