//

Mijn iPhone synchen met 2 verschillende iTunes

Mijn iPhone synchen met 2 verschillende iTunes discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik heb een klein probleempje: Toen ik net mijn iPhone kreeg had ik hem bij een vriend van mij op zijn iTunes aangesloten. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-11-09, 14:49
deni.88 deni.88 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Meppel
Berichten: 10
Standaard Mijn iPhone synchen met 2 verschillende iTunes

Hallo iedereen,

Ik heb een klein probleempje:
Toen ik net mijn iPhone kreeg had ik hem bij een vriend van mij op zijn iTunes aangesloten. Hij had veel liedjes en films etc die ik er wel op wou hebben dus heb ik mijn iPhone toen met zijn iTunes gesyncht.

Nu wil ik thuis op mijn eigen laptop, via mijn eigen iTunes ook liedjes+films erop zetten maar als ik dit wil doen dan geeft iTunes aan dat alle liedjes en films die ik nu op mijn iPhone heb staan verwijderd worden. Daarna kan ik pas de liedjes die ik in mijn eigen bibliotheek heb staan op mijn iPhone zetten.

Bestaat er een mogelijkheid dat ik gewoon liedjes erop kan zetten zonder dat ik alles wat nu op mijn iPhone staat moet verwijderen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-11-09, 15:45
ViperNL ViperNL is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 97
Standaard

Volgens mij kan je je iphone maar met 1 bibliotheek synchroniseren. Het makkelijkste is denk ik om de muziek gewoon over te zetten mbv een usb stick oid.

Je zou evt kunnen kiezen om de muziek handmatig te beheren (een vinkje aanzetten bij het begin scherm van de iphone in itunes, maar geen idee of dit werkt)

Zie ook deze thread:https://forum.iculture.nl/f28/i...tml#post385495

Laatst gewijzigd door ViperNL; 19-11-09 om 15:50.
  #3  
Oud 19-11-09, 15:47
mime_negert mime_negert is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 3
Standaard

Ben je ook alle programma instellingen kwijt wanneer je iTunes de telefoon laat leeghalen zodat er nog maar 1 library over blijft?
  #4  
Oud 19-11-09, 16:08
deni.88 deni.88 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Meppel
Berichten: 10
Standaard

@ViperNL

het is iets van 10gb aan muziek dus het is veel om op usb te zetten maar ik zal het proberen

ik heb ook de thread gelezen die je had gepost en daaruit blijkt dat ik dat vinkje aan moet hebben van 'muziek handmatig beheren'. volgens mij heb ik dat wel maar ik zal thuis even kijken

@mime_negert
Dit heb ik niet geprobeerd. Dit kan ik pas weten nadat ik mijn iPhone heb gesynchroniseert en dus al mn liedjes kwijt ben. en dat is niet de bedoeling
  #5  
Oud 20-11-09, 16:25
ViperNL ViperNL is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 97
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mime_negert Bekijk bericht
Ben je ook alle programma instellingen kwijt wanneer je iTunes de telefoon laat leeghalen zodat er nog maar 1 library over blijft?
Nee, je moet, als de iPhone is aangesloten, "Bestand" (oid) > "programma's overzetten" (oid) kiezen dan sunct ie al je programma's naar die iTunes library. En voor zover ik weet ben je alleen je instellingen kwijt als je het programma van je iPhone verwijdert.
  #6  
Oud 20-11-09, 16:26
ViperNL ViperNL is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 97
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deni.88 Bekijk bericht
@ViperNL

het is iets van 10gb aan muziek dus het is veel om op usb te zetten maar ik zal het proberen
Dan moet je een grotere USB-stick kopen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deni.88 Bekijk bericht
@ViperNL
ik heb ook de thread gelezen die je had gepost en daaruit blijkt dat ik dat vinkje aan moet hebben van 'muziek handmatig beheren'. volgens mij heb ik dat wel maar ik zal thuis even kijken
Ik denk nog steeds dat je maar met 1 iTunes muziek kan syncen, ik had hetzelfde geloof ik toen ik mijn pc opnieuw geïnstalleerd had, er zit dus niets anders op om die muziek op een andere manier over te zetten.

Er is ook een mogelijkheid om je iPhone als usb stick te gebruiken asl ik mij niet vergis, een optie zou kunne zijn om de muziek er af te halen en dan alle muziek op je iPhone te zetten via Verkenner (of vergelijkbaar mac programma, file ofzo?) en dat dan op je eigen pc te zetten en dan via itunes syncen

Laatst gewijzigd door ViperNL; 20-11-09 om 16:31.
  #7  
Oud 20-11-09, 17:11
ThaBudz's schermafbeelding
ThaBudz ThaBudz is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: MokuM (en dan een stukkie naarboven)
Berichten: 741
Standaard

Of via OpenSSH en WinSCP, zo haal ik meestal dingen van mijn iPhone om ze op te slaan .
  #8  
Oud 20-11-09, 18:20
deni.88 deni.88 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Meppel
Berichten: 10
Standaard

Bedankt voor alle reacties!
het is nog niet gelukt maar ik ga binnenkort gewoon naar die vriend van mij en daar ga ik dan het vakje 'muziek handmatig selecteren' aanvinken en hopelijk werkt die dan ook op mijn laptop..

als je OpenSSH wil gebruiken moet je een gejailbreakte iPhone hebben toch?
  #9  
Oud 20-11-09, 18:25
ThaBudz's schermafbeelding
ThaBudz ThaBudz is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: MokuM (en dan een stukkie naarboven)
Berichten: 741
Standaard

Yepp , anders gaat het niet werken
__________________
IF YOU CAN'T HACK IT , IT AIN'T FUN......
  #10  
Oud 20-11-09, 19:46
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Is niet mogelijk vanwege Apple's policy. Anders zou je in principe zo een 'gekochte CD van iemand anders' over kunnen nemen op jouw iPhone (hetzelfde als via Bluetooth muziek verzenden, wat dus ook niet kan).

Hier zijn overigens al wat topics over te vinden, dus wij zullen dit topic nu sluiten. Voor meer vragen de zoekfunctie even gebruiken .

// Slotje
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iTunes synchroniseert mijn podcasts niet meer met mijn iPhone Rich E. iTunes 0 18-09-10 18:19
Kan App store programma's niet synchen met itunes robins1982 iTunes 0 23-04-10 14:16
Ical en Iphone synchen met verschillende tijden ritma iTunes 1 09-12-09 21:56
Windows: Muziek PC synchen met iTunes bibliotheek Trapani iTunes 7 17-11-09 12:24
Waarom Synchen mijn mails van outlook niet met de iPhone ? dendirk iTunes 6 10-08-08 13:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:56.