//

Gejailbraked en geupload naar 3.2.1 maar niet te unlocken.

Gejailbraked en geupload naar 3.2.1 maar niet te unlocken. discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een iphone 3G uit Amerika en dan is die hier door iemand op weet-ik-veel-welke wijze gebruiksklaar gemaakt voor België, met software 2.2. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-11-09, 13:59
Zotch Zotch is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 3
Standaard Gejailbraked en geupload naar 3.2.1 maar niet te unlocken.

Hallo,

ik heb een iphone 3G uit Amerika en dan is die hier door iemand op weet-ik-veel-welke wijze gebruiksklaar gemaakt voor België, met software 2.2. Ik weet dus niet of die gejailbraked is of unlocked of wat dan ook, ik weet alleen dat die perfect werkte hier maar dat ik geen officiele software updates mocht doen via itunes want dan zou het niet meer werken.

Tot daar de omkadering.

Gisteren heb ik via pwnage tool geupdate naar versie 3.2.1
Ik heb hiervoor de volgende wiki gebruikt : Jailbreaken anno 3.x: hoe moet dat eigenlijk? - iPhone - iPhoneclub.nl

Maar ik kan niet unocken ...

Ik dit geprobeerd via deze link:
https://forum.iculture.nl/f14/i...ck-fw-3-x.html

Maar het gaat al mis in cydia : als ik de source voor ultrasnow (ultrasn0w.com) of later die voor blacksnow typ, dan geeft die cydia de volgende foutmelding:

Did not find repository

The indicated repository could not be found. this could be because you are trying to add a legacy installer repository (these are not supported). Also, this interface is only capable of working with exact repository urls. if you host a repository and are having issues please contact the author of cydia with any questions you have.


Kan iemand me helpen bij wat ik moet doen?

De info van mijn iphone:
Model: MB704LL
Versie: 3.2.1 (7D11)
Modemfirmware 02.28.00 (is dit de baseband??)


Graag advies...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-11-09, 14:08
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Dat komt omdat firmware 3.1.2 alleen te unlocken is met Blacksn0w. Je moet daarvoor wel eerst je iPhone jailbreaken met Blackra1n en vervolgens Blacksn0w draaien.

Voordat je jailbreakt/unlockt, wel eerst even updaten via de officiële weg via iTunes (wel even je gegevens backuppen), zodat je baseband geupdate wordt naar de nieuwste (05.11.07) en dan Blackra1n draaien en als laatst unlocken met Blacksn0w.

Graag in het Blacksn0w en/of Blackra1n topic verder gaan over het jailbreaken en unlocken met deze tools.

Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: Geactiveerd, maar niet kunnen unlocken VChrisNL Unlock 8 22-08-10 02:05
iPhone 3GS: Unlocken, maar weet niet hoe Lee81 Unlock 3 30-07-10 16:16
iPhone: iphone geupdate naar iOS 4.0.1 maar ik wil hem unlocken en jail braicken nadal Jailbreak 3 22-07-10 11:52
Gejailbraked en nog verzekerd naar restore? zwiggelbig Archief 2 20-09-08 17:34
Iphone per ongeluk geupload, nu doet hij het niet meer. chillend Unlock [archief] 8 21-01-08 08:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:00.