iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   help! ipod touch kan niet meer herstellen na jailbreaken!! (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/48668-help-ipod-touch-niet-meer-herstellen-na-jailbreaken.html)

nikola14 20-11-09 23:32

help! ipod touch kan niet meer herstellen na jailbreaken!!
 
ik heb laats mijn ipod touch gejailbreakt, alles ging gewoon goed maar na ik de nieuwe versie van itunes heb gedownlaod zei itunes dat mijn ipod niet meer gelezen kon worden. itunes zij dat hij herstelt moest worden met de fabrieks instellingen, dat wert automatisch gedaan. alleen blijkbaar lukte het niet om te herstellen. Het enige is dat ik het apple icoontje zie, daarna een laad simbool en dan een witte flits, daarna begint het weer opnieuw.
Dit gaat zo door tot de batterij op is, dan geeft hij dat aan met het apple icoontje en als ik hem dan oplaad begint hij weer opnieuw met proberen te herstellen. ik kan er absolut nix meer op doen, help me alsjeblieft, ik heb alles al geproobeerd, heeft iemand raat??
alvast heel erg bedankt!!

nikola

sjowol 20-11-09 23:48

probeer ens in dfu te herstellen

nikola14 21-11-09 13:10

sorry maar wat is dat?

reageert hij ook niet op:(

De Generaal 21-11-09 13:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nikola14 (Bericht 386110)
sorry maar wat is dat?

Zoekfunctie ;); In DFU herstellen

ThaBudz 21-11-09 16:23

Via DFU mode moet het lukken , alleen ff zoeken of Itunes de laaste fw-versie op je comp heeft gezet enanders deze downloaden , dan shift ingedrukt houden als je op herstellen drukt , dan kan je nml de opgeslagen FW kiezen , ditzelfde probleem ontstond bij een vriendin van me toen ze bij mij haar iPod aansloot en bleek dat ik een nieuwere versie van iTunes had dan zij .

nikola14 21-11-09 18:05

bedankt maar ik heb nu mijn ipod al naar de apple winkel gebracht omdat hij echt nergens op reageerde, ik kijk wel wat ze er mee doen

ThaBudz 21-11-09 18:18

Laat het ff weten als ie terug is

nikola14 21-11-09 19:16

zal ik doen

nikola14 01-12-09 20:48

HAAT AAN APPLE
ik krijg mijn ipod niet terug!!
hij kan niet gerepareerd worden, ik krijg alleen maar een souvenirtje en een beetje geld terug:mad:

De Generaal 01-12-09 21:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nikola14 (Bericht 389472)
HAAT AAN APPLE
ik krijg mijn ipod niet terug!!
hij kan niet gerepareerd worden, ik krijg alleen maar een souvenirtje en een beetje geld terug:mad:

Huh? Zij zouden de iPod toch gewoon terug moeten sturen?

ThaBudz 01-12-09 21:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nikola14 (Bericht 389472)
HAAT AAN APPLE
ik krijg mijn ipod niet terug!!
hij kan niet gerepareerd worden, ik krijg alleen maar een souvenirtje en een beetje geld terug:mad:


Idd een kromme situatie ...............:confused: , je zou gewoon een andere moeten krijgen of hij moet em minimaal repareren

nikola14 02-12-09 00:06

ik vind het ook een en al vreemd volgens mij word ik door mijn vader in de maling genomen en brengt hij hem mee als een sinterklaas cadeau, dat is mijn vermoeden maar ik zal vertellen hoe dit miserie afloopt, sorry dat ik jullie lastig viel als mijn vader me heeft beetgenomen, ik laat het horen

nikola

ThaBudz 03-12-09 13:06

Always in for a Joke .....:D

nikola14 03-12-09 17:47

dat was het dus ook;)
ik krijg een nieuwe ipod:d alleen kben benieuwt wat ik dan voor een krijg, ik had 16 gb maar die hebben ze nu toch niet meer?

De Generaal 03-12-09 18:34

Haha, leuk van je vader. De iPod Touch is inderdaad niet meer in de 16 gig uitvoering verkrijgbaar, alleen 8, 32 en 64 gig. Voor meer info over de iPod Touch, zie de Apple pagina.

Omdat het dus een grap was ;), en het probleem dus min of meer is opgelost, kan deze op slot.

// Slotje


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:58.