iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Contract ontbinden (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/48691-contract-ontbinden.html)

mike28 21-11-09 12:54

Contract ontbinden
 
Goedendag, ik heb sinds mei een iphone met een 2 jarig abbo van t-mobile. Ik heb hiervoor 2 jaar vodafone gehad en daarvoor geloof 7 jaar t-mobile of ben daarvoor. Toen had ik geen problemen met m'n ontvangst. Alleen met de iphone is de ontvangst belabberd. Zodra je ergens komt waar ik met m'n voda abbo van de zaak lekker kan doorbellen laat t-mobile het afweten. M'n 3G klapt eruit en vervolgens m'n normale verbinding en het duurt een eeuwigheid voordat hij weer ontvangst heeft. Laatst liep hij ook helemaal vast en heb 'm opgestuurd met de mededeling dat de ontvangst slecht is en hij vast stond. Nu heb ik m vandaag teruggekregen met een software update en dat moet het helemaal verhelpen? T-mobile heeft aangegeven in een gesprek dat de antenne van de iphone slecht is, hierop heb ik gevraagd waarom ze m dan verkopen. De belcompany geeft T-mobile de schuld omdat ze veel klanten met dit soort klachten krijgen. Tijdens een ontvangst check kijkt t-mobile aleen naar de thuislocatie, lekker handig met een mobiel die neem je over het algemeen mee.

Is er misschien een manier om het contract toch te ontbinden? Heb links en rechts al wat informatie ingewonnen maar niet echt veel wijzer geworden. Hoop dat jullie wat weten?

Grtz Maikel

De Generaal 21-11-09 12:57

Even de zoekfunctie gebruiken aub :). Er zijn al wat topics over de ervaringen hierover en eventuele procedures die je moet doorlopen.

Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:24.