iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Beta testers gezocht (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/48910-beta-testers-gezocht.html)

rplasman 25-11-09 00:03

Beta testers gezocht
 
** GEEN BETA TESTERS MEER NODIG **

Beste allemaal,

Binnenkort komt mijn nieuwe app uit en ik heb voor die tijd nog een aantal beta testers nodig. :) De app is vergelijkbaar met deze apps uit de App Store:
BankSaldo iTunes Store
SaldoCheck iTunes Store
Hij checkt dus je saldo aan de hand van een MSN buddy. Ondersteunde banken zijn ABN Amro, Rabobank en ING. Vooral mensen die ING gebruiken heb ik nog nodig.

De app werkt door op je MSN in te loggen en je saldo op te vragen bij de buddy. Je moet dus al een buddy in je lijst hebben. Als je dat niet hebt, geen probleem, de app bevat (beknopte) instructies om dit te regelen. Het is (tot nu toe) helaas de enige manier waarop een dergelijke app zonder tussenkomst van externe apparatuur (e-dentifiers ed) kan werken. De gegevens die de app nodig heeft:
- MSN login/password
- deel van je rekeningnummer

Omdat ik snap dat dit nogal privacygevoelige gegevens zijn, even een paar disclaimers:
- Je MSN gegevens worden gecodeerd verzonden en absoluut nergens anders opgeslagen dan op je iPhone zelf.
- De app heeft alleen 4 cijfers van je rekeningnummer nodig (volkomen veilig dus).

Meedoen aan deze betatest levert je uiteraard een gratis licentie op van de app zodra die in de App Store staat.

Heb je interesse? Stuur dan een mailtje naar rplasman at me dot com. Ik heb de volgende gegevens van je nodig:
- Naam
- iPhone/iPod touch
- OS versie
- Device ID (dit kan je vinden door in iTunes op het serienummer te klikken. Vervolgens kan je het kopiëren naar je klembord)

Alvast bedankt!

Rits

Chrisl 25-11-09 09:31

You have mail ;-)

rplasman 02-12-09 19:35

Ik heb nog mensen met Rabobank nodig..

sossienl 12-12-09 19:48

Ik denk dat je beter kunt stoppen. Rabobank is niet blij met dit soort apps (zie frontpage)

ronald24e 12-12-09 20:42

Maar mocht je nog mensen zoeken dan wil ik wel testen hoor geen probleem.

djb902 12-12-09 22:39

Zolang je geen gebruik maakt van het beeldmerk en niet rechtstreeks gebuik maakt van de pagina's van de Rabo (of welke andere bank) kunnen de banken weinig anders doen. BTW.. de rabo is wel heel erg kleinzielig.... oh ja vergeten... het is de bank of de farmers-vekrlaard :-)

OOOH 06-01-10 15:38

wil wel testen, heb je gemailt, als t niet meer nodig is hoor ik t wel

2coowl4you 08-01-10 12:21

Wil ook voor je testen, beschik over een ING rekening en iPhone 3GS.

iPhone3G_Olé 08-01-10 13:52

Oké wil wel testen!

rplasman 09-01-10 16:36

Bedankt voor het aanbod allemaal, maar er zijn geen testers meer nodig. ;)

WDS001 10-01-10 22:28

Mooi, dan kan dit topic op slot.

//Slotje


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:36.